redoid Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hej :å jag ska söka efter mina bilfiler till vc så då hittar jag dom inte inte heller massa andra filer som skin filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hej :å jag ska söka efter mina bilfiler till vc så då hittar jag dom inte inte heller massa andra filer som skin filerna. Bil filerna ligger väll i GTA3.img.. Och filerna heter likadant som bilens namn, ex: Infernus.txt, Infernus.dff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ja men dom finns inte sååå konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Kan tyvärr inte hjälpa isf. Då får du hitta nån som kan skicka en orginal över msn eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Okej synd :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Okej synd :"> Har du:? öppnat gta3.img med img tools. sen på find eller nåt och skrivit t ex admiral.dff om det inte finns så är det mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Okej synd :"> Du har antagligen råkat deleta dom men då e det bara att lägga till en ny bil eller fråga non snält efter original bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts