Chs Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Hur lång tid tog din att göra då? Min tog kanske 5 timmar att göra.. Orka lägga ner tid på att tjafsa.... försöker inte bevisa nått, trodde bara du ville ha lite feedback... vill du jämföra filmer så go ahead... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 LÄNK till en ny liten film jag gjort..(inte bra alls men du kan ju iaf titta på den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Är sugen på att göra mer filmer men vet inte vad jag ska filma.. Kom med förslag.. Redigerad 29 januari, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Här har ni en stunt film som jag och 2 andra har gjort (Heter Jack Nellis i den) http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=1QH72XB2E4RJP11M7WJSDKWUGM Lite dålig kvalite på vissa klipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts