Martin-123 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 LÄNK till sidan där man kan ladda ned.. Ska fungera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Tyvärr fungera inte men har ngon msn så kan jag skicka.. Är på CA:37MB.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nej, det fungerar inte... det är väll klart att det inte gör det, om man kollar på urlen. Skulle förklarat lite djupare, men i brist på ork och riskerna att göra bort mig avstår jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Om du nu skrivit i din egen email, så har du fått ett mail dit. I det mailet finns det en länk, där varje ip kan ladda hem din fil en gång... Det är den som du ska lägga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Om du nu skrivit i din egen email, så har du fått ett mail dit. I det mailet finns det en länk, där varje ip kan ladda hem din fil en gång... Det är den som du ska lägga ut. Jag gjorde det men det det funka tydligen vis inte.. Kan testa igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Länk det kanske funkar!!!! Redigerad 30 januari, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det funkar det funkar yippie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag laddar faktiskt hem den, så nu får den vara bra. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 96 kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Någon som har laddat ned och tycker den är bra? Betygsätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Någon som har laddat ned och tycker den är bra? Betygsätt.. Jag är på G! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det går ju inte den kommer till 91% sen det kommer en ruta där det står det går inte att hitta filen nånting sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har sett den ganska bra faktist fast inte full pott 8/10 man vart lite vimsig av att du mitt uppe i ett trick bytte scen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Den var väll sådär. Rätt tydligt att du inte klarar ett stunt när du klipper precis innan du landar. Mindre bra kanske, men jag kan inte säga att jag i nuläget kan göra bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chs Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Nja..... tyvärr inte så immpad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Tankar, kommer med edit senare. EDIT: Var inte bra alls, inga bra stunts imo. Du åkte ju bara runt och hoppade vanligt med en snabb motorcykel. Redigerad 27 januari, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Tankar den nu ... Gör en EDIT sedan om hur den var EDIT: Filmen var välldigt bra för att du lärde mig många stunt ställen och det var en avslappnande film med ganska bra fart och välgjord så den får en 8/10 , den var bättre än alla SA videos jag sätt iaf Bland dom sissta stunten då du träffade väggen så den gjorde snurr var riktigt proffsigt ... Men vad filmade du ? Redigerad 27 januari, 2005 av JoinAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Nja..... tyvärr inte så immpad Var inte inte immpad över din heller.. Du hade sämre inspelnings program än jag och det var inga särskilt bra stunts i din.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chs Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Var inte inte immpad över din heller.. Du hade sämre inspelnings program än jag och det var inga särskilt bra stunts i din.. För det första kan du inte mena allvar då du säger att du hade bättre inspelning en jag. jag tror vem som helst kan intyga att din är betydligt lägre upplösning på, fula svarta kanter, och allmänt kornigt. (hårt komprimerad?) För det andra kan jag förklara längden på min film och de "för enkla" stuntsen med att jag bara lånade en PS:a från en kompis under en kort tid då jag spelade in. försenten är väll din kortare än min? och har inte du ett antal likadana stunt som jag? För det tredje och sista tycker inte jag att vi är dom som skulle avgöra vilken film som är bäst. Vi är dom sista personer som borde göra det... Fråga runt lite eller skicka in den till hultenius å se om han lägger upp den på förstasidan vetja... lycka till med fortsatt filmskapande! Redigerad 27 januari, 2005 av Chs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 För det första kan du inte mena allvar då du säger att du hade bättre inspelning en jag. jag tror vem som helst kan intyga att din är betydligt lägre upplösning på, fula svarta kanter, och allmänt kornigt. (hårt komprimerad?) För det andra kan jag förklara längden på min film och de "för enkla" stuntsen med att jag bara lånade en PS:a från en kompis under en kort tid då jag spelade in. försenten är väll din kortare än min? och har inte du ett antal likadana stunt som jag? För det tredje och sista tycker inte jag att vi är dom som skulle avgöra vilken film som är bäst. Vi är dom sista personer som borde göra det... Fråga runt lite eller skicka in den till hultenius å se om han lägger upp den på förstasidan vetja... lycka till med fortsatt filmskapande! Hur lång tid tog din att göra då? Min tog kanske 5 timmar att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts