Xennah Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Uppe på bron som går mellan San fierro och Bayside så finns det skylt som det står "there are no easter eggs up here go away" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Uppe på bron som går mellan San fierro och Bayside så finns det skylt som det står "there are no easter eggs up here go away" Det är ingen nyhet för mig. Men det får man ju inte säga, så: All right !! Redigerad 26 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Särskrivare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det där måste vara det absolut äldsta easterägget som finns att hitta på det här forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Särskrivare Vad snackar du om!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det där måste vara det absolut äldsta easterägget som finns att hitta på det här forumet... Nu förstår jag inte vadå äldsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nu förstår jag inte vadå äldsta? Äldsta = det som är äldst, har varit med längst, kom först osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Min favorit är skylten i botten på bron, den med den tekniska informationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 'Min favorit är skylten i botten på bron, den med den tekniska informationen. ' vad för nån skylt? vadå för info? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Det visste jag sedan långt tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Och vad står det på den här skylten med teknisk information på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Johnnyh87 finns skylten eller hittade du bara på för att få uppmärksamhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Johnnyh87 finns skylten eller hittade du bara på för att få uppmärksamhet? Den finns, det stod om den på en hemsida (med bilder), fast jag har aldrig orkat kolla efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Den finns.... det står hur mycket discspace bron tar upp och hur många pixlar hög den är typ... inte särskilt interessant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts