HOWHOW Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Tjenare, här kan vi snacka om klassikern super mario till nintendo 64. Ni kan fråga mig om stjärnorna jag har tagit nästan alla. Det är en jävla stjärna som jag inte förstår hur man ska ta på spökbanan, är det någon som vet hur man kommer upp på balkongen på spökhuset? Jag fattar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 I bilblioteket så finns det ett hål i taket, gör ett tre-hopp och wallkicka dig upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) I bilblioteket så finns det ett hål i taket, gör ett tre-hopp och wallkicka dig upp. Ja, det har jag gjort, sen har jag spöat spöket men hur får man tag i stjärnan uppe på taket sen? EDIT: Ser att du kommer från hudiksvall, det gör jag med. EDIT (Igen): Fick tag på den nu. Redigerad 26 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Har tagit alla 120 stjärnor. Då kan man prata med Yoshi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Vad händer om man snackar med Yoshie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Vad händer om man snackar med Yoshie? En gammal kompis till mig sa att man fick 100 extraliv, men det var ungefär 6 år sen han sa det, så jag kommer inte ihåg så bra heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Yepp! Det stämmer. Man skjuter upp sig på slottstaket med hjälp av en kanon. Däruppe träffar man yoshi som ger en 100 liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Tjenare, här kan vi snacka om klassikern super mario till nintendo 64. Vill bara notera, som den super mario nörd jag är, att "klassikern" inte är spelet till nintendo 64.. Om det ska vara Super Mario ska det vara till NES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vill bara notera, som den super mario nörd jag är, att "klassikern" inte är spelet till nintendo 64.. Om det ska vara Super Mario ska det vara till NES! Håller fullständigt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ah... Jag kommer i håg de gamla goda tiderna när man försökte få alla 120 stjärnor, så man skulle få prata med Yoshi, kommer ihåg att någon berättat för mig att man får en hatt som man kan flyga med om man pratar med Yoshi, så bra var det ändå inte... Och btw, jag kommer (dessutom) ihåg en bugg, om man sköt sig med kanonen mot översta tornet utanför slottet så flög man igenom och hamnade i ett mörkt rum... om jag kommer ihåg rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ja, det har jag gjort, sen har jag spöat spöket men hur får man tag i stjärnan uppe på taket sen? EDIT: Ser att du kommer från hudiksvall, det gör jag med. EDIT (Igen): Fick tag på den nu. Jasoo, namn? läroverket eller öster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 När man snackat men Yoshi får man inte bara 100 liv, man får även stjärnor efter sig när man jag dubbelvolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jasoo, namn? läroverket eller öster Eller rättare sagt så bor jag i bergsjö. Men jag känner folk därifrån också. Men man kallar ju bergsjö hudiksvall eftersom det är ju inte direkt långt ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 När man snackat men Yoshi får man inte bara 100 liv, man får även stjärnor efter sig när man jag dubbelvolt Der har jag inget mine utav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts