johan.t Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Inga idiotförklaringar nu tack, men hur faan gör man en hit n run? Jag har precis wastat Diaz och tagit över hans hus, så ska jag dra iväg till ett köpcenter och göra hit n runs. Detta genom att krossa en jävla massa glasrutor. Jag har inte lycktas krascha en enda.... Tacksam för hjälp (Kör på PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Pröva att skjuta på fönstrena eller kanske t.om slå sönder dom? Redigerad 26 januari, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 En raketkastare kan vara bra att ha till hands på de fönster som ligger tätt ihop. Och du måste verkligen vara dålig om du bara får sönder ett fönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Köp dig en colt, eller nåt starkt vapen, skjut på fönstren tills de går sönder, spring vidare skjut på nästa osv. Ta genvägar genom affärerna, snabbare om du springer igenom dom. Planera din rutt, och skjut alla fönster du ser. Strunta i poliserna, och spring bara och skjut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Annars är motorsågen väldigt bra. Om man bara går framåt, in i rutan, och trycker på skjutaknappen så går det. Om man inte går framåt står han bara och sågar luft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ja tog usi (inte den lilla) och sköt som en jävla idiot!!! Sprang till nästa osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trancequeen Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Du ska slå sönder en massa fönster i North Point Mall. För att klara detta måste du vara rätt snabb. Vilka fönster du ska skjuta ser du gonom att dessa är genomskinliga. Rätt svårt uppdrag, men ger en rejäl kick när man klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicissitudo Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ta en motorcykel och en uzi med mängder av ammunition, sedan kör du in i gallerian och gör drive-by-skjutningar. Lätt som en plätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Är jag den enda som använder pistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts