wipslah Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Kan gå nån såm e med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Berätta lite mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Kan gå nån såm e med Jahh fyffan berätta sej mer fyffan den kevlaR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wipslah Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Oki jag tenkte att vi skulle 0göra isla nublar(ön från första filmen). och att allt funckart som det ska men sista uppdraget ska man rymma från ön för att man i ett tidigare uppdrag gort så att det händer som i filmen. men det e jävli** mycke jobb så för sök att skafa såna som kan göra bilar,banor,skins,möjligt vis dinosar,uppdrag,. mm hopas det blir nåt av deta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Oki jag tenkte att vi skulle 0göra isla nublar(ön från första filmen). och att allt funckart som det ska men sista uppdraget ska man rymma från ön för att man i ett tidigare uppdrag gort så att det händer som i filmen. men det e jävli** mycke jobb så för sök att skafa såna som kan göra bilar,banor,skins,möjligt vis dinosar,uppdrag,. mm hopas det blir nåt av deta Ok, kommer aldrig gå att fixa dinosarier. Isf måste någon göra ett program så man kan animera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wipslah Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det har du rät i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Vad kan du göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag skulle kunna vara med men problemet är att jag inte kan modda :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ok, kommer aldrig gå att fixa dinosarier. Isf måste någon göra ett program så man kan animera. Går nog göra dinosaurier men det kan bli problem om man ska få dom att bete sig som dinosaurier ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wipslah Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Alla som vill vara med eller undrar nåt adda mig på msn wipslash@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts