Tackleberry Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Skulle vilja veta om det går och hur man gör för att spela Football Manager 2005 online? I längden blir det lite jobbigt att sitta och spela utan riktiga motståndare. Nån som har nå tips och svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Manager e inte det ett såntdära spela när man sitter och klickar på massa knappar och justerar inställningar tills det kommer fra m en ruta att man har vunnit eller förlorat och sen justerar man lite till och hoppas på det bästa.... Låter jättekul Redigerad 25 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Manager e inte det ett såntdära spela när man sitter och klickar på massa knappar och justerar inställningar tills det kommer fra m en ruta att man har vunnit eller förlorat och sen justerar man lite till och hoppas på det bästa.... Låter jättekul Du kanske har uppfattat det så, och då tycker jag att du inte ska testa det heller. Det kräver mycket tänkande och tidskrävande, men det kan som sagt bli lite långtråkigt. Är det inte nån som kan svara på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag tror de bara går med LAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det ska gå att starta internetspel genom att tryck på nätverksspel i menyn. Eller så frågar du på fmsverige.net eller vad det var minns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts