Mathias Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Finns det någon som vill göra en seriös satsning på en gta hemsida? Gjärna någon som kan koda bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jo, jag håller redan på med en. Men säg vad du kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Skrev till dig i PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Jag kan php, mysql, asp, javascript, photoshop och cinema 4d kodning Men jag har gjort många (roliga sidor) på html. Gjorde en mini-spel sida när jag var 9 år och igår hade jag samma layout och laggde gta information i sidan, tror att du har sätt sidan Trots att jag gjorde det för 6 år sen fick jag 5/10 (betygsätt). Redigerad 25 januari, 2005 av Andromada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag kan php, mysql, asp, javascript, photoshop och cinema 4d kodning Men jag har gjort många (roliga sidor) på html. Gjorde en mini-spel sida när jag var 9 år och igår hade jag samma layout och laggde gta information i sidan, tror att du har sätt sidan Trots att jag gjorde det för 6 år sen fick jag 5/10 (betygsätt). Vad är hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts