Star Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Jag har hört att det ska finnas nånting att ladda ner så man inte behöver andvända CD:n när man spelar! Någon som vet lite mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Jo vi vet mer men får inte säga det i detta forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Jo vi vet mer men får inte säga det i detta forum... Varför skulle vi inte få säga det. Han vill kunna spela utan cd. So what? Det är ju ingen bränd version (som jag fattar det)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Varför skulle vi inte få säga det. Han vill kunna spela utan cd. So what? Det är ju ingen bränd version (som jag fattar det)... nähä... om man har org. vers. finns det väl ingen anledning att spela utan cd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 nähä... om man har org. vers. finns det väl ingen anledning att spela utan cd. Joo... Finns visst anledning... Om man spelar, ska gå ner och äta eller se på TV ett tag och kommer upp sen igen så tar de 2 timmar innan datorn fattar att man vill spela! Jag skulle också vilja spela utan cd-skiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Joo... Finns visst anledning... Om man spelar, ska gå ner och äta eller se på TV ett tag och kommer upp sen igen så tar de 2 timmar innan datorn fattar att man vill spela! Jag skulle också vilja spela utan cd-skiva... Om man ska äta eller nått så går man o spararr och stänger av spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Om man ska äta eller nått så går man o spararr och stänger av spelet... Inte jag... Sitter konstant! Nästan då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Hahaha, ok då.. du gör som du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Varför skulle vi inte få säga det. Han vill kunna spela utan cd. So what? Det är ju ingen bränd version (som jag fattar det)... Det är olagligt med no-cd cracks. Men vem bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Skriver du din mailadress så kan jag maila dig hur man gör. Man får ju inte skriva om det i detta forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
unkel_mike Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 om man som jag sitter med en ganska slö dator är det nice att ha no-cd crack för då behöver det inte gå åt en massa kraft i onödan till att läsa från skivan... så den som vet hur man gör får gärna maila mig.... unkel_mike@yahoo.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 det är visst lagligt med cracks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 om man som jag sitter med en ganska slö dator är det nice att ha no-cd crack för då behöver det inte gå åt en massa kraft i onödan till att läsa från skivan... så den som vet hur man gör får gärna maila mig.... unkel_mike@yahoo.com Patch upp GTA3 till v.1.1, då kan du flytta innehållet från CD2 till mappen "GTA3\Audio" på hårddisken. Sen behöver du bara skivan för att starta spelet, men spelet kommer att läsa allt från hårddisken istället för skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Även när man ska starta spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Även när man ska starta spelet?? Han sa ju att man behövde den för att starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts