vinnecool Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Ja,nu har jag laddat nergta2 och...ehhh... min dator segar ner sig en aning, eller spelet är hackigt... nån som vet hur jag ska fixa detta, min dator är inte den bästa... har redan på lägsta grafik tror jag, är inget fatasnille... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Min dator är sex år gammal och klarar fan knappt snake, men den klarar gta2 så det beror nog inte på din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hmmm, vad ska jag göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hmmm, vad ska jag göra då? Mitt är köpt.. Men det borde väl inte spela någon roll? Du kan ju annars köpa det för en liten peng, för det är ju inte allt för dyrt nu precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 ¨Nej, men det kommer kännas så hemskt när jag vet att jag kan få det gratis... Jag är ganska snål... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts