eliizar Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Åk upp på högsta byggnaden i LS och gör hover fusket, sedan åker du ut och trycker spaken bakåt då kommer du sväva omkring i luften ett ganska bra tag kul som fan (gammalt?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Kan man inte göra en egen topic för sånna här "roliga" saker att göra..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Kan man inte göra en egen topic för sånna här "roliga" saker att göra..? w0rd på det! Blir så less på alla topicar om "Prova detta!!", "Roligt som fan"... en sak som jag har blivit rejält förbannad över, det är alla under 12år som skriver en miljon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! utropstecken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 en sak som jag har blivit rejält förbannad över, det är alla under 12år som skriver en miljon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! utropstecken! Inte alla.. Vissa är mognare än andra.. Vissa är det inte.. Själv har jag vart mobbad i ca 7 år i skolan.. Beror väl på det förstnämda.. Jag "söker" mig hellre till äldre personer Och när jag var ny här, 2002.. Då skrev jag visserligen lite flummigt, men jag använde inte en miljon utropstecken. Och man säger "utropstecken" inte "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 w0rd på det! Blir så less på alla topicar om "Prova detta!!", "Roligt som fan"... Lösning på det = skit i och kolla på dem och stör er mera och låt de som vill kolla göra det...eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Och man säger "utropstecken" inte "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Men nu är ju tecknet för utropstecken just ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts