3reZZ Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Nu har det hänt något riktigt konstigt med min dator.. Datorn visar itne längre några bilder som finns på hemsidor.. t.ex alla smiliserna som man ska se när man gör en tråd, gtasajten loggan, aftonbladet.... vad ska jag göra..? vet inte vad som kan vara felet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Först öppnar du ett nytt internet fönster och klickar på "Verktyg" sedan "Internet-alternativ..." . Gå till filken "Avancerat" och se till så att "Visa bilder" är bockad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jo, den e ikryssad... men ibland kan jag se bilder ibland inte.. t.ex Doom3 rec ibland ser jag bilderna där inne ibland inte.. helt skummt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Händer mig med ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts