_Siimon_ Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 På webhallen så har det ÄNTLIGEN kommit bilder till san andreas PC!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Lägg in länk då så att alla får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Lägg in länk då så att alla får se Okej. HÄR!!! Redigerad 25 januari, 2005 av _Siimon_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Hur vet man att det är från PC versionen? Det ser precis ut som PS2 versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Hur vet man att det är från PC versionen? Det ser precis ut som PS2 versionen! Kolla Mest bokade så ser du där.. Pc action, det står ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Ja, det står det, men det bevisar inte att bilderna är från PC versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Ja, det står det, men det bevisar inte att bilderna är från PC versionen. Hepp, men det står det ändå. Så då är det PCversionen. Kom inte och säg att det inte är det. Redigerad 25 januari, 2005 av bastard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Pfft, spelar det någon roll om man kollar på bilder från PC eller Ps2? Det ser nästan exakt lika ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 På webhallen så har det ÄNTLIGEN kommit bilder till san andreas PC!!!!!!! Måste skaffa en bättre dator så att jag kan köpa gta: sa och spela alla moddar som troligtvis dyker upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Pfft, spelar det någon roll om man kollar på bilder från PC eller Ps2? Det ser nästan exakt lika ut. Mjo. Det är sant. Fast med lite ändringar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Buggarna kommer minska drastiskt. Dem kunde ju se vilka buggar det fanns i PS2 versionen och ända det i PC versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag skulle vilja se det på xbox, det borde vara bra grafik där !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag skulle vilja se det på xbox, det borde vara bra grafik där !! Varför, det är väl inte bättre än på dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_Butler Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Någon som tänkt på att webhallen skrev "Officel Sida För Medal of Grand Theft Auto - San Andreas ". Det spelet har jag aldrig hört om förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det är bilder från ps2 versionen. Kolla bara på den grusliga AA'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Men herregud fatta trögt eller? det är pc versionen annars skulle det inte stå att man bara kan förboka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har tittat närmare på bilderna och det är garanterat INTE från PC versionen. De tog från PS2 för att de inte hade några från PC versionen. EZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har tittat närmare på bilderna och det är garanterat INTE från PC versionen. De tog från PS2 för att de inte hade några från PC versionen. EZ. Är det bara jag som är trög eller är det fler som inte fattar vad du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 OK, jag förenklar. Bilderna är garanterat från PlayStation 2 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Är det bara jag som är trög eller är det fler som inte fattar vad du menar? Det är bara du som är trög, han skriver ju hur tydligt som helst, lär dig svenska innan du klagar på hans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts