GRIM Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Hèj hur skaffar man first person view till vc ?? nin som kan uploada det?? mvh din mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Hèj hur skaffar man first person view till vc ?? nin som kan uploada det?? mvh din mamma Jag har sett det nån stans men minns tyvärr inte vart ! Och det är ju väldigt moget att du skriver MVH din mamma ! Tänkt på att folk kan bli ledsna för att dom inte har ngn mamma(jag har en mamma men döda syskon!) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/google3.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Vice city camera hack... sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Varför säga att dom ska söka på google när ni kan svara bättre På GtaGaming.com har jag för mig att den finns. Edit: Stavfel Redigerad 25 januari, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Varför säga att dom ska söka på google när ni kan svara bättre På GtaGaming.com har jag för mig att den finns. Edit: Stavfel Holler med fyffan! men jag e ett lazy ass så kan ingen berätta mer lite exakt eller not? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Leta efter det som Boomer sa kanske??? Brukar alltid följa med en readme... Redigerad 26 januari, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 @Griim: Gå på svenska lektiornerna och var lite trevligare när du frågar, så kanske någon vill svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 @Griim: Gå på svenska lektiornerna och var lite trevligare när du frågar, så kanske någon vill svara. På svenska lektionerna, ja du kanske ska gå på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 På svenska lektionerna, ja du kanske ska gå på dom? Nje fyffan jevfla skolaH! dom kan rukka mitt bahhle! och jag fattade inte en readme som kom till en First person view det var ett as krongligt program så kan non bäretta lite mer sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 @Griim: Gå på svenska lektiornerna och var lite trevligare när du frågar, så kanske någon vill svara. Jag heter inte griim det kanche e du som ska gå på engelska lektioner istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Btw vad tycker sej om min senaste skin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Vem som helst kan skriva fel right? Det där var ett slarvfel inte ett stavfel. Och han slarvar överdrivet om han inte stavar fel. Lektionerna nöjd nu? Jag skrev faktiskt fell, newb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Vem som helst kan skriva fel right? Det där var ett slarvfel inte ett stavfel. Och han slarvar överdrivet om han inte stavar fel. Lektionerna nöjd nu? Jag skrev faktiskt fell, newb. Ok så sluta lipa nu hur jag skriver hur skaffar man son bile i hörnet som du har alladin till ex?? jag e ny på forumet så kan du förklara lite om hur man gör eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1079 Där står allt för newbies. Avatarer Avatarer kan egentligen vara hur stora som hellst i måtten för dom skalas ner till 64x64pixlar hur du än gör. Dom ska dock inte vara större än 50kb. Det finns ett stort sortiment med redan inlagda avatarer på forumet som man kan använda med glädje. Det är ju alltid finare med något än inget alls eller hur. Om du vill ha en bild du har hittat på internet skriver du bara in URL:n och uppdaterar. Om du har gjort en egen avatar så gör du som med signaturerna. Laddar upp dom på internet och sen skriver in URL:n och uppdaterar. Redigerad 26 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ok så sluta lipa nu hur jag skriver hur skaffar man son bile i hörnet som du har alladin till ex?? jag e ny på forumet så kan du förklara lite om hur man gör eller? Du ska kunna relativt bra om du är 13 år... Eller du skiter i skolan? Inte bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Du ska kunna relativt bra om du är 13 år... Eller du skiter i skolan? Inte bra... Nej jag kämpar för fullt nu sista tiden innan jag går ut nian jag har 3 MVG:D engelska bild träslöjd:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nej jag kämpar för fullt nu sista tiden innan jag går ut nian jag har 3 MVG:D engelska bild träslöjd:D Men finns det ingen som fott first person view att fungera?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Vem som helst kan skriva fel right? Det där var ett slarvfel inte ett stavfel. Och han slarvar överdrivet om han inte stavar fel. Lektionerna nöjd nu? Jag skrev faktiskt fell, newb. Vem säger du newb till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag hade en förut men den var sämst när man skulle använda first person view så skulle man hålla in en knapp! kommer inte i håg vilken men man sköt på den iallafal (kommer inte ihåg sidan som jag hittade den på!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts