888 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Hej på er Alla! Har suttit och spelat San Andreas efter ett upphåll och oj så kul det är. Jag gör inget annat än attt spelar, tyvärr börjar det lida mot sitt slut. Men som en ung och slarvig tonåring så har jag lika bra minne som Doris i Hitta Nemo. Jag har för mig att det beskrevs hur man gjorde men kommer inte ihåg hur, eller det kanske inte ens går, hur bildar man Gäng? Står ju ibland när Respekten uppdateras att nu kan du bilda gäng på 5 personer... Hur gör man då? En annan fråga, kan man få med sig sina gängmedlemmar när man ska ta över territorium? MVH Teddy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Sikta på en gängmedlem och tryck på uppåtpilen, om du menar att rekrytera. Och ja, dom följer med dig överallt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
888 Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Tackar, ska genast pröva:P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Tilläggas bör att de inte gör nån större nytta när du t.ex ska ta över territorium. Tycker mest de springer runt och yrar, blir överkörda av fordon och liknande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Ohh ey sorry.. Redigerad 26 januari, 2005 av Mr Gränd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Tilläggas bör att de inte gör nån större nytta när du t.ex ska ta över territorium. Tycker mest de springer runt och yrar, blir överkörda av fordon och liknande. W0rd, de gör fan mer skada, springer i vägen och blockar mig när jag skjuta motståndarna, siktar som åsnor, dör hela tiden. Och när jag blev nerpepprad av motståndarna, står de bara där som dumma får och skjuter ett pistolskott då och då. HÄRLIGT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 W0rd, de gör fan mer skada, springer i vägen och blockar mig när jag skjuta motståndarna, siktar som åsnor, dör hela tiden. Och när jag blev nerpepprad av motståndarna, står de bara där som dumma får och skjuter ett pistolskott då och då. HÄRLIGT! Ja de är inte skärpta direkt. Sist jag var ute med dom började 2 st av dem skjuta mot en ensam gängmedlem som kom och sprang förbi på andra sidan gatan. Träffar dom? Nej, de pepprar på några civila och en polisbil istället, så båda blir ihjälskjutna av snuten. Det får som följd att både jag och en tredje av mina gängmedlemmar blir påkörda av ambulansen som kommer för att läka de skadade. Helt sinnesjukt. Fast det kan vara kul att ha med dom ifall man bara vill ut och leka lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Onödig screen!!1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Om man står mellan sitt "gäng" och några ballas (t.ex.) så brukar de nästan alltid skuta som galningar på en (ballasen)!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Om man står mellan sitt "gäng" och några ballas (t.ex.) så brukar de nästan alltid skuta som galningar på en (ballasen)!! ?¿?¿ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 888: För det första står detta i FAQen. För det andra: Måste du alltid bifoga den där bilden i dina inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts