_-MadeMaN-_ Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Hur så ska det vara att komma in på en vent server? Bara att skriva in ipn ock trycka på knappen connect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Låt mig besvara: - Alla mixxare till spel som t.e.x. cs 1.6, andvänder vent. - Vent är mycket mer nybörjarvänligt. Skriv bara in serverip, och tryck connect, och välj ett rum. - Vent tar inte så mycket bandbredd direkt... - Snabbare? Jag märker fan ingen skillnad, och jag har båda. Vart ska man skriva ip'n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Vart ska man skriva ip'n? Men tryck på pilen till höger om serverrutan och skapa en ny favorit (eller wtf det nu heter), där får du sedan skriva in ip, namn och om du vill även default-channel & password. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Skit i ventrilo, TeamSpeak 2 är mycket bättre ( http://www.goteamspeak.com ) - Bättre ljudkvalitet - Mer användarvänligt - Snabbare - Fler funktioner - Bättre administration - Tar mindre bandbredd - Gratis (Nyaste versionen av ventrilo kostar) Finns till Linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Duuh, teamspeak is so 60's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Men tryck på pilen till höger om serverrutan och skapa en ny favorit (eller wtf det nu heter), där får du sedan skriva in ip, namn och om du vill även default-channel & password. Men jag vet ju inte vad någon server heter. om jag te.x skriver CS och sen server ip så kan jag ju inte conecta, om så så kan jag ju ändå inte hitta något rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Men jag vet ju inte vad någon server heter. om jag te.x skriver CS och sen server ip så kan jag ju inte conecta, om så så kan jag ju ändå inte hitta något rum Efter att du lagt in servern måste du välja den i rull-listan i huvudfönstret innan du ansluter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Var kan man snacka med folk här på GTASajten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Efter att du lagt in servern måste du välja den i rull-listan i huvudfönstret innan du ansluter... Det vet jag. Men jag har ju ingen server jag kan lägga in Vet inget namn på nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Så nybörjarvänligt var ventrilo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Så nybörjarvänligt var ventrilo.. Det var ju bara jag som inte fattade, Jag är ju lite knasig som alla vet. Har fått det funkar nu iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Mina polare har det där, jag tycker det verkar tråkigt. Vafan, de flesta använder programmen när man spelar pcw... jag använder alltid ts2 när jag spelar ut2k4... fast, du kanske var ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Varför inte ta och träffas i Verkligeten istället..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Skit i ventrilo, TeamSpeak 2 är mycket bättre ( http://www.goteamspeak.com ) - Bättre ljudkvalitet - Mer användarvänligt - Snabbare - Fler funktioner - Bättre administration - Tar mindre bandbredd - Gratis (Nyaste versionen av ventrilo kostar) Håller med om att det är bättre ljudkvalitet och fler funktioner och sånt, men jag finner Ventrilo lättare, hade alltid problem med TS2 förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Varför inte ta och träffas i Verkligeten istället..? Vilket program är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Varför inte ta och träffas i Verkligeten istället..? 1) Man kanske inte bor särskilt nära varandra 2) Så man ska springa hem till en kompis och snacka när man lirar onlinespel? Tänk dig lite för innan du trycker på "New reply"-knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts