VickeX Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Här kan vi nu diskutera röstchattprogramet; Ventrilo. Jag behöver hjälp med att komma igång. Kan någon säga hur man gör och ge mig några servrar så blir jag glad . nu kan vi börja prata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Vad är ventrillo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Vad är ventrillo? Det är typ som msn tror jag, men jag är inte säker. Man använder det främst inom Counter-Strike, eller är jag helt ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Det är typ som msn tror jag, men jag är inte säker. Man använder det främst inom Counter-Strike, eller är jag helt ute och cyklar? Man kan "chatta/prata" online med kompisar man känner irl eller bara online med hjälp av mic. Används ofta innom CS ja. Fast jag skulle inte beskriva det som MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Är det bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Är det bra då? Joora. Om du har mic Kan inte någon som har det säga hur man kommer igång.... Om någon på forumet har det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Men kan man bara prata? (isåfall så är ju msn mycket bättre... där kan man ju ha webbcam och mic, samt skriva) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag har Ventrilo och en server vet dock inte om jag får skriva i den här det används mellan CS spelare, min brorsa och jag brukar prata lite åxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Kan man prata flera stycken samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag har Ventrilo och en server vet dock inte om jag får skriva i den här det används mellan CS spelare, min brorsa och jag brukar prata lite åxå! Jo. Snälla skriv servern här och hur jag gör för att komma igång.... Perlan_ @ : Ja. Hur många som hälst, tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jo. Snälla skriv servern här och hur jag gör för att komma igång.... Perlan_ @ : Ja. Hur många som hälst, tror jag iaf Okej, godnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Snacka.mine.nu Ventrilo.g0s.org Dold.mine.nu Saftswe.no-ip.com vent.hamsterpaj.net Så några. Gamla ventrilo dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Snacka.mine.nu Ventrilo.g0s.org Dold.mine.nu Saftswe.no-ip.com vent.hamsterpaj.net Så några. Gamla ventrilo dock. Ventrilo.g0s.org = asdf Jag vill ju ha servrar man skriver in i rutan i Ventrilo....¨ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Ventrilo.g0s.org = asdf Jag vill ju ha servrar man skriver in i rutan i Ventrilo....¨ Ehh va ?? du kan skriva in det i rutan i vent ?? det är "ip.n" till vent servern eller va menar du? Redigerad 24 januari, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ventrilo.g0s.org = asdf Jag vill ju ha servrar man skriver in i rutan i Ventrilo....¨ W000t? Läs readme'n eller något. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Näe. Jag gick in på länken då stog det bara adsf. Kan ni börja med hur man kommer in. Ja, Allt från grund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Skit i ventrilo, TeamSpeak 2 är mycket bättre ( http://www.goteamspeak.com ) - Bättre ljudkvalitet - Mer användarvänligt - Snabbare - Fler funktioner - Bättre administration - Tar mindre bandbredd - Gratis (Nyaste versionen av ventrilo kostar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Mina polare har det där, jag tycker det verkar tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Skit i ventrilo, TeamSpeak 2 är mycket bättre ( http://www.goteamspeak.com ) - Bättre ljudkvalitet - Mer användarvänligt - Snabbare - Fler funktioner - Bättre administration - Tar mindre bandbredd - Gratis (Nyaste versionen av ventrilo kostar) Men man ska ju inte använda nya kost-skiten Kan någon hjäälpa mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Skit i ventrilo, TeamSpeak 2 är mycket bättre ( http://www.goteamspeak.com ) - Bättre ljudkvalitet - Mer användarvänligt - Snabbare - Fler funktioner - Bättre administration - Tar mindre bandbredd - Gratis (Nyaste versionen av ventrilo kostar) Låt mig besvara: - Alla mixxare till spel som t.e.x. cs 1.6, andvänder vent. - Vent är mycket mer nybörjarvänligt. Skriv bara in serverip, och tryck connect, och välj ett rum. - Vent tar inte så mycket bandbredd direkt... - Snabbare? Jag märker fan ingen skillnad, och jag har båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts