P-C Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag är en tjej.. Du ljuger du är en 13 påg som har dubbel-liv! skriv det istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jaså, vad har du gjort med henne som vi inte vet om? Berätta nu! *Hrm* Nu har du fått allt om bakfoten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 *Hrm* Nu har du fått allt om bakfoten Nähädu! Något måste ni haft för er om du tycker det är så hemskt att "hon" är kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Du ljuger du är en 13 påg som har dubbel-liv! skriv det istället Jag sa ju att jag skojjade!!! jag EDITA femsekunder senare!! Du hade tur som han skriva!!! Jöns.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 I min klass är det 95% tjejer men jag är inte en av dem!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 I min klass är det 95% tjejer men jag är inte en av dem!! Du har tur du. I min klass är det tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Du har tur du. I min klass är det tvärtom. Är det mycket bråk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag sa ju att jag skojjade!!! jag EDITA femsekunder senare!! Du hade tur som han skriva!!! Jöns..:"> Jaha...? varför vill du ha fler tjejer på ett jäkla internet-forum? skaffa ett liv utanför datorn! "0j 3n t1ll tj3j måst3 4dd4 på msn!1111" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Är det mycket bråk? Nejdå, alla är så gölliga så.. Utom en jävla wannabe som jag har slagit på käften några gånger, men han får fan skylla sig själv. *Hat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jaha...? varför vill du ha fler tjejer på ett jäkla internet-forum? skaffa ett liv utanför datorn! "0j 3n t1ll tj3j måst3 4dd4 på msn!1111" Men jag måste bara fråga en sak... är du OND på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) I min klass så är 50 % killar eller tjejer (Lika många för er som inte kan procent (Procent=%) ) Redigerad 25 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Men jag måste bara fråga en sak... är du OND på riktigt? Om jag säger såhär: ondare än funnnylijn och jocken tillsammans! bli rädd nu! Sikorka det var inte personligt jag är allmänt ond ! fråga stallan eller ... krax? Redigerad 25 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jä*lar, Det här trodde jag inte om dig... Men jag gjorde en jätte gullig serie om dig när du var snäll.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jä*lar, Det här trodde jag inte om dig... Men jag gjorde en jätte gullig serie om dig när du var snäll....:"> Det är på grund av den serien som han blev ond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 F*n!! Blev du... När blev du OND Funnylin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Mm.. alla fick veta att han var snäll, det var hans plan, och nu kan han döda 6 men med en ak47!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jä*lar, Det här trodde jag inte om dig... Men jag gjorde en jätte gullig serie om dig när du var snäll....:"> Hahahahahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahaha hahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahaha hahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahaha hahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahaha hahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahaha hahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahaha hahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahaha garvade så hårt att mamma trodde det var nå fel på mig! "kom så går vi försiiktgit över gatan" hahaha fyfan va kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Ja.. Men nu när du läst min serie.. Eh.. är du snäll nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Ja.. Men nu när du läst min serie.. Eh.. är du snäll nu? Muahah nej! inte förrens du gör en till om mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Muahah nej! inte förrens du gör en till om mig! Snälla Sikorka gö en om mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts