Xeo001 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 "Heavy metalers with their awful pussy hair bands" - Blink 182. De kan bara hålla käften eftersom deras låtar är simplare än att skita ner sig tre gånger om. All *dun dun* the *dun dun* small *dun dun* things *dun dun* true care *dun dun* things *dun dun* "Punk fags with their awfulness" - Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 "Punk fags with their awfulness" - Xeo001 De är inte heller punk!!! *gråter hysteriskt* Sluta tro så illa om punken! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ni har aldrig funderat på att människor gillar olika saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) De är inte heller punk!!! *gråter hysteriskt* Sluta tro så illa om punken! :'( Punkrock = punk, capish. För att vara exakt. Gay mongo college rock. Redigerad 28 januari, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Punkrock är inte punk!! Jämför Sex Pistols med Green Day. Lika? Nej, inte det minsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Skulle inte kalla Green day punk.... Det är mer college rock... eller Wannabe's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Skulle inte kalla Green day punk.... Det är mer college rock... eller Wannabe's. Ehh? blink 182 och good charlotte och dom jävlarna är wannabe's inte green day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ehh? blink 182 och good charlotte och dom jävlarna är wannabe's inte green day Öhm, de spelar samma sorts musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Öhm, de spelar samma sorts musik. Bara min uppfattning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Sluta kasta skit på musikstilar, det är bara extremt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Öhm, de spelar samma sorts musik. Nu ja, men du vet att Green Day har ett förflutet som ickefjortismusik.. Inte längre tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Ni har hört det förut. "Smaken är som baken..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Håller med alla låtar är faktiskt bra! Och de är sällan någon gör en HEL cd som är bra Lyssna på motörheads "Inferno" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 BUMP! Någon mer än jag som ska se dom på Ullevi i sommar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Jag kan acceptera att folk lyssnar på olika musikstilar, men förutom Michael Jackson är det bara Green Day jag verkligen inte förstår. Varför kallar alla dem för punkband? Varför ser sångaren så jävla emo ut för? Lite kul att låten som alla verkar älska (Boulevard blablabla) är plaggad av Oasis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Basket Case! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Jag kan acceptera att folk lyssnar på olika musikstilar, men förutom Michael Jackson är det bara Green Day jag verkligen inte förstår. Varför kallar alla dem för punkband? Varför ser sångaren så jävla emo ut för? Lite kul att låten som alla verkar älska (Boulevard blablabla) är plaggad av Oasis. Folk gillar olika saker, så har det alltid varit och kommer alltid att vara. Det enda dom två låtarna har gemensamt är ackordföljden, vilket ett antal låtar har och jag tror inte deras mening var att plagiera Oasis. Dock måste jag medge att denna mashup är lustig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2010 Lite kul att låten som alla verkar älska (Boulevard blablabla) är plaggad av Oasis. För att versen spelas med samma ackord? Btw spelas de i olika tonarter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts