Arvid Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag gillar egentligen inte punk men Green Day går att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Hehe ja green day är bra. Förövrigt är sum41 och blink182 också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag säger samma som Arvid. Jag gillar inte alls Mainstreammusik, men Greenday är några få av dom band som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag gillar egentligen inte punk men Green Day går att lyssna på. Green Day är inte punk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag fick deras nya skiva i julklapp, har inte lyssnat på den än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Topp3: Jo du, deras stil är punk eller punkrock. Redigerad 25 januari, 2005 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Topp3: Jo du, deras stil är punk eller punkrock. Punkrock ja, punk nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Alla tycker om green day... och jag tycker bara om en låt... ä'r jag normal? Förövrigt tror jag inte att green day kommerklara sig så mycket längre... likadant med slipknot, media blåser upp deras huvuden alldeles för mcket.... SoaD tror jagfortfarande kommer vara kända om 10 år, delvis för att media inte börjat pumpa dom, och delvis för att dom har så originell musik! Metallica tycker jag inte heller om... konstigt nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Metallica SUCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 F R E A K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 NOWAY! DU DU DU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 "Green day är inget för mig" - som den store poeten sade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Metallica SUCK! You SUCK! Metallica är det bästa bandet nånsin. ingen protest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 "Heavy metalers with their awful pussy hair bands" - Blink 182. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag har börjat digga dom nu. Laddade hem American Idiot-skivan ett tag sen. Lyssnat på den på bussen ett tag nu..och den är skitbra. Inte en enda dålig låt. Ska leta lite efter deras andra album senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 "Heavy metalers with their awful pussy hair bands" - Blink 182. Och vem fan tar Blink 182 ens på allvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag har börjat digga dom nu. Laddade hem American Idiot-skivan ett tag sen. Lyssnat på den på bussen ett tag nu..och den är skitbra. Inte en enda dålig låt. Ska leta lite efter deras andra album senare. Håller med alla låtar är faktiskt bra! Och de är sällan någon gör en HEL cd som är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Håller med alla låtar är faktiskt bra! Och de är sällan någon gör en HEL cd som är bra Inte inom den underbara hårdrocks-världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Inte inom den underbara hårdrocks-världen. Det är ju bara för att det går bara skrika på ett sett.. vilket gör att om man gillar den typen av musik blir hela cdn bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts