pixi Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Shit vad bra green day är!!! ( gjorde denna topic i demonstration mot vissa andra här ) Jag uppmanar alla att starta en egen topic om sitt favoritband. Eftersom "vissa" tycker det är ok Redigerad 24 januari, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ja... Håller med... Men inte till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Men till 99,2% iallafall? Redigerad 24 januari, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Vilka dp? de sopm gillar SoaD? Green day har gjort en mycket bra låt...Notera: EN bra låt... thats it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Vilka dp? de sopm gillar SoaD? Green day har gjort en mycket bra låt...Notera: EN bra låt... thats it! Ja "soad'arna" Ja de är som du tycker. Själv gillar jag hela green day´s nya cd Och alla andra ioförsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Men till 99,2% iallafall? Nej, men ca 89%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Nej, men ca 89%... Aa ok de funkar Men VISST är green day bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Green Day är väl helt oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jupp ^^ De är dom. Somsagt deras nya cd ägzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Håller med, Green Day är skitbra. Fattar inte hur vissa kan gilla musik som t.ex. System of a down. Det är ju bara jobbigt att lyssna på. Nä pojkar, lär er att lyssna på riktig musik. Varför inte Green Day med Bouleward Of Broken Dreams? - så skön! Redigerad 24 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ja. Green day har riktigt bra texter också. Tycker jag iallfall Förövrigt är slipknot skitabra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Inga klår Metallica enligt mig. Iron maiden är också rätt hyffsade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Green Day är väl helt oki Du tycker ju att dem är skitbra ju Det gör jag iallfall Gillar specielt "Holiday" och "Boulevard of broken dreams" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Du tycker ju att dem är skitbra ju Det gör jag iallfall Gillar specielt "Holiday" och "Boulevard of broken dreams" St.jimmy och homecoming gillar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Har lyssnat på Boulevard of broken dreams sen den släpptes, kan inet sluta lyssna på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Tipsa om några bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Green day - Minority Green day - St.jimmy Green day - Homecoming Green day - castaway Green day -Fashion victim M.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Inga klår Metallica enligt mig. Iron maiden är också rätt hyffsade. Tack. Du har återgett mig hopp för mänskligheten. Green Day, Soad, Slipknot... Britney-musik alltihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
korvgubben Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag uppmanar alla att starta en egen topic om sitt favoritband. Eftersom "vissa" tycker det är ok Ser inget fel i att folk gör trådar om sina favorit-band. Fortsätt så! Tycker för övrigt att Green Day är väldigt bra, fastän jag bara hört väldigt lite av deras låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Metallica, ironmaiden........ The latin kings' musik alltihop. EDIT: @Korvgubben, Jovisst är de kul att folk visa vad dom gillar för musik. Men de skulle bli för mycke om alla skrev sånna här topicar. Tyvär. Dessutom är jag faktiskt trött på att höra SOAD i varenda mening. Redigerad 24 januari, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts