Ace Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag har en gammal film på datorn som jag skulle bränna i dvd format med cd-r skivor och då fick jag dela filmen, men nu har jag köpt dvdbrännare, kan man sätta ihop den med nåt program? (DET ÄR INTE WAREZ, utan en nån skate film som var gratis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Hmm... du kan testa... Skriv "cmd" i Kör så du kommer till MS-DOS-prompten... sedan skriver du "insert /b "C:/del1.vob"+"C:/del2.vob" "C:/helafilmen.vob" Det skall gå med AVI-filer i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Vilket är det bästa programet att bränna dvd filmer i? vill gärna ha menyer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag kör iaf men Nero, funkar utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 STOR FET JÄVLA BOKSTAV men det tar ju aslång tid för den att skapa menyerna och läsa igenom filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 STOR FET JÄVLA BOKSTAV men det tar ju aslång tid för den att skapa menyerna och läsa igenom filmen Nä? Högst 7 minuter.. Och det är inte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 För mig tar det fan 3 timmar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Dubbel post Jag har märkt att det är att Nero ska convertera filmen som tar lång tid, ska det ta tre jävla timmar att bränna en DVD :'( edit; när jag bränner en DVD med filer så tar det typ 5 min Redigerad 26 januari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts