luddee Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Någon som kan någon bra sida med sångtexter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Letssingit.com skitbra sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Sing365.com Darklyrics.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Letssingit.com skitbra sida Stämmer bra! Annars finns det en till som jag inte kommer på namnet till, på den finns det även texter till "Spel-Musik" (inte musik man spelar, utan musik till spel man spelar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Stämmer bra! Annars finns det en till som jag inte kommer på namnet till, på den finns det även texter till "Spel-Musik" (inte musik man spelar, utan musik till spel man spelar ) Om du inte kommer på vad den heter ska jag komma hem till dig och spy i din brevlåda!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har alltid använt lyricsdot.ru. Kanske finns nån bättre, men jag klarar mig med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Om du inte kommer på vad den heter ska jag komma hem till dig och spy i din brevlåda!!! Varför då Jag har inte gjort dig nåt Men vänta lite så kommer jag på det snart ( = innom en vecka ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Letssingit.com skitbra sida Använder alltid den men det är lite mycket reklam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Stava inte fel på "Letssingit" bara för då kommer du till en ja "naken sida". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Om du söker hiphop/rap så är www.ohhla.com det enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Darklyrics.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Stava inte fel på "Letssingit" bara för då kommer du till en ja "naken sida". Vad i själva "meningen" är det man sk.. INTE ska skriva för att INTE komma in på den sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vad i själva "meningen" är det man sk.. INTE ska skriva för att INTE komma in på den sidan Så kan man ju också se det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Varför då Jag har inte gjort dig nåt Men vänta lite så kommer jag på det snart ( = innom en vecka ) Det var menat som ett skämt Tycker du "Om du inte kommer på vad den heter ska jag komma hem till dig och spy i din brevlåda!!!" låter seriöst eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Det var menat som ett skämt Tycker du "Om du inte kommer på vad den heter ska jag komma hem till dig och spy i din brevlåda!!!" låter seriöst eller? Tror det han skrev också var menat som ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Stava inte fel på "Letssingit" bara för då kommer du till en ja "naken sida". Letsnudeit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Stava inte fel på "Letssingit" bara för då kommer du till en ja "naken sida". letsseenakedgirlssowecanenjoyourself? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts