Bruttan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Först så undrar jag om nån vet nån enkelt sätt jag kan klara uppdraget Air Raid, det är det första uppdraget hos Zero. Sen så undrar jag om introlåten, den som spelas när man sätter på spelet och när man har klarat ett uppdrag. Vet nån vem som gjort den låten o vad den heter? Jag känner igen den, mina kompisar oxå men vi vet inte och det står inte i boken. Tacksam för snabbt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Det är inget uppdrag som är nödvändigt för att få 100% har jag för mig.. I alla fall så har det ståt i flera olika Posters att man inte behöver göra dom.. Men i alla fall om du nu vill så ska du göra dom flera gånger i rad utan att spara, för det blir lättare för varje gång du gör de uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Hmm det tror ja inte för ja har gjort det säkert 20 gånger o d e lika svårt varje gång. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ehm jo det uppraget är nödnädigt för att få 100% alla Zeros uppdrag är det, inne på gtasanan.com finns en 100% cheklist där allt du måste göra för att få 100% finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Det är bara att försöka igen! Jag fick Mission Failed när det var två sekunder kvar två gånger. Jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreas Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Det är bara att försöka igen! Jag fick Mission Failed när det var två sekunder kvar två gånger. Jobbigt! Jag var i det röda fältet när jag fick Mission Failed. Jag kan ju säga som så, att handkontrollen fick sin längsta flygtur någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Hahahaha. Jag förstår vad du menar. Men som sagt, det är bara att försöka igen. jag klarade de efter 6-7 ggr. Men efter de uppdraget kommer verkligen något ännu svårare.. Lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag klarade det på första vad var det som var så svårt? (Ps... jag tog en kåd så att allt sprängdes ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Tack och hej. Redigerad 25 januari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag klarade det på första vad var det som var så svårt? (Ps... jag tog en kåd så att allt sprängdes ) Ehm lite (menar jätte mycke) fuskigt man ska helst vara fri från fusk när man klarar ett spel specielt GTA! "vad jag tycker" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ehm lite (menar jätte mycke) fuskigt man ska helst vara fri från fusk när man klarar ett spel specielt GTA! "vad jag tycker" Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Michael Hunter - The theme from San Andreas Så nej, du känner inte igen den sen tidigare, eftersom den gjordes exklusivt för spelet. Du behöver inte ljuga, eller vara rädd, vi kommer inte att skratta åt dig för att du är okunnig, softa. Det kan påminna om någon annan låt, så softa med oss! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Haha Vad var så kul med det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Cortez: Har jag nånstans antytt att jag skulle vara antingen rädd eller okunnig? vad hade det med nånting att göra? Jag hade väl däremot fel i att ja hört låten innan men som andra har sagt oxå: den kan påminna om nån annan låt man har hört. Eller??? så dina attitydsproblem har ingenting me saken att göra. Jag bad bara om hjälp that's it. Trodde man fick hjälp här o inte dryga osanna kommentarer. Tack för att den trevliga sajten blivit otrevlig med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Vad är det för mening att fuska sig igenom ett spel, vad lär du dig då? Fuska kan man göra när man redan har klarat av spelet en gång, eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Själv kör jag med två "sparningar" en med och en utan fusk. Gissa vilken som är roligast? Just det den utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Själv klarade jag alla 3 zero-uppdrag i lördags (stolt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Grattis till att du klarade, då kan du kanske hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har en metod som jag klarade med på första försöket: När uppdraget börjar é dina närmsta targets en kille på cykel & en i en van (som du säkert vet): Börja med han som cyklar men låt det gå fort då kan du nämligen genskjuta han i vanen och han blir faktiskt något enklare att ta ut framifrån UTAN att du flyger. Ta ut honom sen é resten upp till dig... Faktum är att jag inte minns längre än så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Försök ta ut dom som är närmast dig. Det är en Cykel och 2 skåpbilar. Sen kommer den svåra. Du har en skåpbil och en snachez. Ta ut sanchezen först för sedan är skåpbilen enkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts