Foo Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Ja, finns det skal till denna mobil att köpa måntro Jag börjar bli lite trött på mitt gamla ljusblåa nu som också börjar se sina sista dagar Förövrigt en otroligt tålig mobil som jag har med mig på "farliga" ställen typ klättra i träd och bygg kojja där uppe så att den kan ramla ner (den tål fall på 5 meter och sedan rulla ner ivatten), och nej jag är inte 7 år Jag har också en A925, inte för att det hör hit men ändå... <--- En sån är det jag vill ha skal till Ja, så finns det skal? gärna i butik d.v.s. ingen beställnings vara... Redigerad 24 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Du kan ju måla om skalet, sen klarlacka. gjorde jag på min telefon den var i blå, men nu är den i metallic lila lol, lite leet du var när du editerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Du kan ju måla om skalet, sen klarlacka. gjorde jag på min telefon den var i blå, men nu är den i metallic lila lol, lite leet du var när du editerade Naee, jag är inte så bra på att måla rakt, kanske blir färg på hela skärmen om jag gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Du kan ju använda maskeringstejp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Köp ett orginal skal isf och lacka om det. Finns säkert att få tag på i affären där du köpte telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Du kan ju använda maskeringstejp Jaa, där sa du nåt! Tack så jättemycket! jag hade aldrig kommit på det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts