Random Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Kan nån hjälpa mig hur man gör för att spela WMA-filer i Winamp? Det går utmärkt att spela i Windows Media Player men inte i Winamp... Ska man ändra filerna till Winamp media files eller? Behöver jag nån sorts plug-in?? HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Fixa något program som gör om wma filer till mp3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Wa ska stödja wma, testa att instalera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Har du Winamp Lite eller nåt? Mitt winamp stöder alla möjliga format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 STOR FET JÄVLA BOKSTAV mitt me.. men vissa låtar blir cp i det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag har lite-versionen, men de står att wma ska funka med den. ska testa att installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 FUNKA ej. Var finns ett program där man kan ändra filerna till mp3 eller Winamp media file? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Och in traskar.... dbPoweramp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts