sebbe68 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Haha, ni som klagar på 91:an. Jag är 91:a och kör skoter, finns fan inga snutar här uppe. Tror inte att dom syfate mer på det, nog mer på att sannolikheten att en 91a äger en skoter för 123000 är ungefär lika med noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Tror inte att dom syfate mer på det, nog mer på att sannolikheten att en 91a äger en skoter för 123000 är ungefär lika med noll. Och han ska köpane ny skoter, han brosa jobbar nattetid på en "pub" och har as mycket pengar på banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Minä olen I lol, ja minä olen kolme toista vuotta Mina ollon I lol, ja mina ollon dom är toast vet du Var bara tvungen... men jag har ingen skoter, men riktigt sugen på en.. Pengar pengar pengar är det som sätter stopp xD Men en gammal ET250 som vi har kanske går nog fort!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Tror inte att dom syfate mer på det, nog mer på att sannolikheten att en 91a äger en skoter för 123000 är ungefär lika med noll. Säg inte det, känner många som är rätt så bortskämda och har skotrar för över 200 000, och dom är inte ens 18 år. Men jag vill helst inte se lånen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har tyvärr ingen bild men har en Gammal (gammal och gammal) Yamaha ET 340 T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts