jocke91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Det var den här ski-doo:n jag tänkte köpa men min bror han före. han köpte den i dag men ja skulle iallafall göra av med lynxen om jag köpte ski-doo:n. Min brorsa e skit rik han e 17 och är anställd på en pub natte tid och har mycket pengar på banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag jobbar också men inte kan man ju hota mormor att man vill ha pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Men bli inte avundsjuka för i vår familj är vi skotär tokiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jocke ska vi köra ett race i morron? ------ Jag har ingen skoter men min farssa har en ski-doo mxz rev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Okej de kan vi göra men måste åka och tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Bilderna e säkert för Google. å de finns en knapp som heter Edit EDIT: PÅ ski-doo´n e de ju inte ens en svensk reg plåt. Redigerad 2 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Bilderna e säkert för Google. å de finns en knapp som heter EDit Tack nu då! Kallar bilderna jag tog för googlade jag bor typ granne med honom man behöver bara ta sig 900 m över isen.. Redigerad 2 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Tack nu då! Kallar bilderna jag tog för googlade jag bor typ granne med honom man behöver bara ta sig 900 m över isen.. Amen hur kan du förklara att ski-doon inte har en svensk reg plåt? Redigerad 2 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Amen hur kan du förklara att ski-doon inte har en svensk reg plåt? Den bilden tog jag inte, men den andra på Lynxen alltså Redigerad 2 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Vi bor ju i Finland daah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Den bilden tog jag inte, men den andra på Lynxen alltså Då vill jag ha bevis på det. @ Jocke91 Finland? den tror jag ändå inte har sån reg plåt. Redigerad 2 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Vi kan slå vad fast för in pengarna på mitt konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Här är hela familjens skooter Men för det mesta min och farsans IweX kolla regg plåten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Här är hela familjens skooter Men för det mesta min och farsans IweX kolla regg plåten Bor ni i finlanD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Avundsjuk på dig? Jävla fjant tror du att jag är avundsjuk på dig? OMG!!!!! SUSHI!!!!! Nej faktist inte.. Jävla fjant dra och flasha med dina pengar och va cool nån annanstans! BTW: Blir man rik om man jobbar på en pub nattetid?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Bor ni i finlanD? Japp, lappland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Japp, lappland Lappland e inte finland och jag tror forfarande att han ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Lappland e inte finland och jag tror forfarande att han ljuger. Lappland finns i Norge, Sverige och Finland.. Men vi bor i det finska lappland Minä olen I lol, ja minä olen kolme toista vuotta http://www.pohjois-suomi.fi/svenska/kuvat/lapin_kunnat_ja_sijai_pieni.gif Redigerad 3 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Lappland finns i Norge, Sverige och Finland.. Men vi bor i det finska lappland Minä olen I lol, ja minä olen kolme toista vuotta http://www.pohjois-suomi.fi/svenska/kuvat/lapin_kunnat_ja_sijai_pieni.gif Minä betyder jag!! Jag äger alla på finska!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Minä betyder jag!! Jag äger alla på finska!! Okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts