Speeder Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Snälla bespara oss bilderna på suraarcticen förbannade turtles-bob Löööv @ Arctic! Och snö har vi mycket av! Redigerad 13 februari, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 När ingen annan postar så måste jag väl lägga in en till bild som visar vårat snödjup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 När ingen annan postar så måste jag väl lägga in en till bild som visar vårat snödjup. Haha, det där är ingenting mot vad vi har här. Vilken stad har mest snö i sverige? Jo hudiksvall. Och vem bor där? Många andra, men jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag har en Lynx Rave 800cc och den köpte jag för 123000 kronor -05:a den går bra ska även kanske byta till en ski-doo mxz rev 800cc -06:a men jag har tyvärr ingen bild på lynxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag har en Lynx Rave 800cc och den köpte jag för 123000 kronor -05:a den går bra ska även kanske byta till en ski-doo mxz rev 800cc -06:a men jag har tyvärr ingen bild på lynxen Sluta tro, Du skrev nyss samma sak i en annan tråd! Och om du är 91:a och äger en 05 Visst! Den skotern är ochså för stor för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Vi har en Lynx 59 -00 eller nått sånt, det e en gubbskoter. Redigerad 1 februari, 2006 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Vi har en Lynx 59 -00 eller nått sånt, det e en gubbskoter. Ok , Vi har en Yamaha Venture -94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Haha, ni som klagar på 91:an. Jag är 91:a och kör skoter, finns fan inga snutar här uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Haha, ni som klagar på 91:an. Jag är 91:a och kör skoter, finns fan inga snutar här uppe. Har du en 05 ? jag kan tro att han kör skoter , de gör jag ochså men ofta han har såna dyra skotrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Har du en 05 ? jag kan tro att han kör skoter , de gör jag ochså men ofta han har såna dyra skotrar Han kanske råkar vara rikemansbarn eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 De e vel inte omöjligt jag har ju pengar arbetar nestan varenda dag efter skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 De e vel inte omöjligt jag har ju pengar arbetar nestan varenda dag efter skolan Woow =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 De e vel inte omöjligt jag har ju pengar arbetar nestan varenda dag efter skolan Arbeta inte istället för att gå på svensklektionerna i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Han kanske råkar vara rikemansbarn eller nått Jo så kan de väl va. @ Jockle91 Barnarbetar du å kännar 1000:- per månad? de blir inte 10000:- på ett år då måste du ha arbetat sen du va 5År gammal... @ GTA3 Freak Jupp tycker han stavar lite klent, de e säkert 10 åring som vill ha en sån skoter. Redigerad 2 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag har en Yamaha blablablabla, Det är familjens men dom använder den aldrig så jag tar den och kör upp för en av nationalälvarna, Och njuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Var inte så avundsjuka jag får en massa penagr av min mormor och morfar och farmor och farfar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Här är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Här är den Fyfan va ful.. har aldrig gillat skoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ha det i arschlet den kostade 123000 kronor sluta vara avundsjuk hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Var inte så avundsjuka jag får en massa penagr av min mormor och morfar och farmor och farfar.. Var det inte du som jobbade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts