Speeder Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Nu när vintern börjar att komma "på riktigt" så tar man fram skotrarna. Nu undrar jag vad ni har för skoter och jag vill gärna att ni postar en bild på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Nu när vintern börjar att komma "på riktigt" så tar man fram skotrarna. Nu undrar jag vad ni har för skoter och jag vill gärna att ni postar en bild på den! Ärligt talat så tror jag inte att det är alltför många som har en EGEN skoter då det inte är snö alltför ofta i sverige. Men i norra Sverige finns det nog några I.A.F. Jag har dock ingen, köper fyrhjuling i stället då mina kusiner har gjort en krossbana i vår skog... Redigerad 24 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag bor i kyliga sundsvall (ungefär på mitten av landet på kusten mot finland) och jag har en egen snöskoter en artic cat cheetah touring (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Jag har inge, va fan ska man med en sån till i stockholm Men skulle fett vilja köra en Redigerad 25 januari, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Har inte heller nån även om det brukar vara mkt snö här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Såhär ser min skoter ut: http://www.tretillfem.com/upload/annonsbildprox.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Shit! En kamera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jäklar, har ni egna skotrar! Måste vara jäkla kul att köra en sån! *Avundsjuk* Fast...Vad tusan ska man ha en skoter till här nere? Är typ aldrig nån snö på marken... Aja, jag får nöja mig med att få skotta snö med gräsklipparn när det äntligen kommer nån snö! Kul det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Shit! En kamera! Du ser en som en djävul med din röda ögon!!! Redigerad 1 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Shit! En kamera! Hahaha... ser ut som en gammal tant på 55 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ganska härligt att gå ut till skotern och ta en sväng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Ska man göra nåt, ska man åka snowboard. Men jag kan säga att jag inte alls är ett stort fan av snö... Jag är ute efter typ...raka motsatsen. Sommar. Redigerad 12 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Ska man göra nåt, ska man åka snowboard. Nä, då finns det ju ingen motor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vintersyssla numero uno är väl ändå att sitta och inne och sura över att det inte är sommar? (Det brukar jag göra hela vintern.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Funnylin: haha samma här! Nåväl, om man väl plockar fram en skoter och drar iväg och kör lite så är det ju såklart Ockelbo (stavning) som gäller!! De äger fläskdäng att köra hehe, svinkul. Lite trög men ändå rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Min pärla mxz 600 -00 inköptes för 42 000 sparade kronor Redigerad 13 februari, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har en gammal hederlig Ockelbo 6000. Den går att starta, den går att köra med. Mer fillijox behövs inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Tagen idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Fan vad mycke snö ni har då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Tagen idag Snälla bespara oss bilderna på suraarcticen förbannade turtles-bob kör en polaris 650 (inte en rxl) ja ja vetr.. fast man får dras med den tills man har plånbok nog att köpa nått bättre Redigerad 13 februari, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts