pixi Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: msn beta 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 MEN HELIGA-JESUS!!! Det här pollen gjorde jag för ett tag sen, men inte visste jag att den skulle gå på 4 sidor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Du vet.. Dom flesta har msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 MEN HELIGA-JESUS!!! Det här pollen gjorde jag för ett tag sen, men inte visste jag att den skulle gå på 4 sidor! Tänke samma sak med min GTAsajten Serier, ligger på 50+ nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Tänke samma sak med min GTAsajten Serier, ligger på 50+ nu! Beror på åldern på forumet... till och med denna tråden är ju serriösare än serier tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Beror på åldern på forumet... till och med denna tråden är ju serriösare än serier tråden .ffs serie tråden är riktigt nice ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 .ffs serie tråden är riktigt nice ju Jag sa ju det... åldern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vote: 7.0. Varför: Alla spammar "SKAFFA 7.0 FFS " Bra med 7.0: "Logga in som: saken." Dåligt med 7.0: "Buggade betan.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Är det bara jag som har under 6.0? Närmare bestämt 4.0.1, till mac?.. trodde väl det Och ja, jag är seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Kör msn 6.2 med msnplus och stuffplug Stell: auomatiska smilieskiten går att stänga av i stuffplug, går även ha större visningsbild i det Vad är "Stuff plug" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Vote: 7.0 beta fast den suger kraftigt ibland kan man inte skicka/ta emot filer man skickar jag kan inte måla på min (jag vet att det inte är nödvändigt, men ändå) och jag är 100 % att jag har den nya men när jag testar hemma hos kompisar går det Redigerad 31 januari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Är det bara jag som har under 6.0? Närmare bestämt 4.0.1, till mac?.. trodde väl det Och ja, jag är seriös. Hur ser den versionen ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Vad är "Stuff plug" ? Ett trevligt plugin till msnplus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag körde "EvilMSN" en gång.. det buggade som satan.. EvilMSN är ett plugin till Windows Messenger (nej, inte MSN Messenger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Hade typ "knark" MSN, det var skit kul! När man skullel logga in så stod det "Take the red pill!" Logga ut "Take the blue pill!" Sen alla smileys var typ piller och nerknarkade smilisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Blue å red piller? Låter mer som matrix... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Mitt MSN-problem har uppstått igen, har inte fått igång det på flera dagar. Jag har lust att ta skjuta mig själv!! Är det någon mer som också har detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Kör msn 6.2 med msnplus och stuffplug Stell: auomatiska smilieskiten går att stänga av i stuffplug, går även ha större visningsbild i det Går så bra så i 6.1 med. Och stuffplug lamade sig i 6.2 för mig. 6.1 for life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Mitt MSN-problem har uppstått igen, har inte fått igång det på flera dagar. Jag har lust att ta skjuta mig själv!! Är det någon mer som också har detta problem? Motherfucker, kan ingen hjälpa mig?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Motherfucker, kan ingen hjälpa mig?!?! Kontakta MSN's support. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts