R2D2 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vote: Null vote. Använder gAIM på Linux och Miranda på Windows (där mitt internet inte längre funkar..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vote: Null vote... Jag kör gaim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vote: har ingen msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vote:MSN (beta) 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vote:MSN (beta) 7.0 Haha vad fan ahr du för namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Har msn 7.0 betan, men mest för att min irriterande brorsa är så virrig att han installerar det på min dator och sedan direkt efter kommer på "oj, var är jag? Heeey! Wait a minuuuutee? Det här är inte mitt hus... oj det var visst brorsans pc..." hatar alla dessa vippar man får av folk, åh fyf-n vad irriterande det är!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Har msn 7.0 betan, men mest för att min irriterande brorsa är så virrig att han installerar det på min dator och sedan direkt efter kommer på "oj, var är jag? Heeey! Wait a minuuuutee? Det här är inte mitt hus... oj det var visst brorsans pc..." hatar alla dessa vippar man får av folk, åh fyf-n vad irriterande det är!!! Haha.. *Skoja* Redigerad 30 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 7.0 Jag tycker inte om den, men har inte orkat installera den tidigare versionen igen.. Ska nog göra det nu. http://www.msn.se http://messenger.msn.com/download/downloadx.aspx?mkt=sv-se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag använder inte MSN klienten från MS jag använder aMSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Kommer att använda 6.2 tills man inte kan längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 6.2 om jag inte misstar mig, jag hatar det nya. Hatar allt nytt... Appropå MSN. Är jag ensam om att inte få mitt MSN att fungera? Tankemussymbolen (bästa jag kunde komma på) dyker upp, och om man klickar någonstans så kommer "avsluta nu"-skiten upp. Tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) 6.2 om jag inte misstar mig, jag hatar det nya. W0rd på det. Redigerad 30 januari, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Finns det någon nyare version att hitta på www.msn.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag har 6.2 och är inte 7.0 beta virus smittat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 6.2 om jag inte misstar mig, jag hatar det nya. Hatar allt nytt... Appropå MSN. Är jag ensam om att inte få mitt MSN att fungera? Tankemussymbolen (bästa jag kunde komma på) dyker upp, och om man klickar någonstans så kommer "avsluta nu"-skiten upp. Tacksam för hjälp. .vad har du för anti-virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Ni vet att programmet inte heter MSN, utan MSN Messenger va? Aja, vote: 6.2, orka nudge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Mitt msn går inte Den springer inte häller Redigerad 30 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 .vad har du för anti-virus? ...det var något kortvarigt, det funkar bra nu. Norton, om du vill fortfarande ha svar på din fråga, that is! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 6.1 Ska vi hångla? Har också 6.1 och kommer ha det tills jag dör eller MSN lägger ner Har inte testat 7.0, kommer inte göra det heller. Testade 6.2 när det kom ut men jag störde mig så förbannat på att smilisarna dök upp direkt när man skrev dom. Sen så funkade det inte lika bra att "haxa" MSNmsg lika bra på 6.2. 6.1 for life som jag sagt tidigare!! null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Kör msn 6.2 med msnplus och stuffplug Stell: auomatiska smilieskiten går att stänga av i stuffplug, går även ha större visningsbild i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts