Jump to content

Vilket MSN har du?

Sikorka
 Share

Vilken Msn typ har du?  

114 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Har msn 7.0 betan, men mest för att min irriterande brorsa är så virrig att han installerar det på min dator och sedan direkt efter kommer på "oj, var är jag? Heeey! Wait a minuuuutee? Det här är inte mitt hus... oj det var visst brorsans pc..." hatar alla dessa vippar man får av folk, åh fyf-n vad irriterande det är!!! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har msn 7.0 betan, men mest för att min irriterande brorsa är så virrig att han installerar det på min dator och sedan direkt efter kommer på "oj, var är jag? Heeey! Wait a minuuuutee? Det här är inte mitt hus... oj det var visst brorsans pc..." hatar alla dessa vippar man får av folk, åh fyf-n vad irriterande det är!!!  :teehee:

Haha.. :D *Skoja*

Redigerad av Perlan_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

6.2 om jag inte misstar mig, jag hatar det nya.

Hatar allt nytt...

Appropå MSN.

Är jag ensam om att inte få mitt MSN att fungera? Tankemussymbolen (bästa jag kunde komma på) dyker upp, och om man klickar någonstans så kommer "avsluta nu"-skiten upp. Tacksam för hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

6.2 om jag inte misstar mig, jag hatar det nya.

Hatar allt nytt...

Appropå MSN.

Är jag ensam om att inte få mitt MSN att fungera? Tankemussymbolen (bästa jag kunde komma på) dyker upp, och om man klickar någonstans så kommer "avsluta nu"-skiten upp. Tacksam för hjälp.

.vad har du för anti-virus?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

6.1

Ska vi hångla? :)

Har också 6.1 och kommer ha det tills jag dör eller MSN lägger ner :D

Har inte testat 7.0, kommer inte göra det heller. Testade 6.2 när det kom ut men jag störde mig så förbannat på att smilisarna dök upp direkt när man skrev dom. Sen så funkade det inte lika bra att "haxa" MSNmsg lika bra på 6.2.

6.1 for life som jag sagt tidigare!!

null vote.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor