Patrik Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vad är roligast att köra? Vote: Fyrhjuling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Varför fanns inte alternativet kundvagn? Vote : Cross/Moppe eftersom det är det enda jag har åkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vote; cross .. Kör själv en kawa 80 för tillfället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Tog båt för jag har inte kört något annat :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Snöskoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Av moppe bil och båt är bil roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ni som inte har kört Snöskoter måste testa det, för det är LÄTT roligaste av dem alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag har provat de alla utom vattenskoter men lätt är Moppen roligast, förutsagt att den är trimmad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Av moppe, fyrhjuling, Snöskoter, Bil & Båt så måste bil vara roligast.. Eller snöskoter. @Blaucrozz: Samma här. Redigerad 24 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Tog bil Det ända jag har kört , eller har ju kört goped okså, i Helgen ska jag köra min polares invalid som han har satt på en scootermoor på så den går i ca 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Lätt bil! Men det beror ju på vilken bil man kör! Att köra på bana är ju skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 http://www.tretillfem.com/upload/annonsbildprox.jpg så ser min skoter ut. Polaris Pro X 600 -02 Trimvariator & trimpipor, Nu har jag blå EdgeX huv på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag har kört alla där. jag tycker mest om att köra bil. det är rätt svårt att stå på vattenskoter första gångerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Av dom alternativen som finns att rösta på så väljer jag bil iaf, kanske inte så konstigt eftersom 90% av min fritid läggs på diverse bilar som står i mitt ägo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Av bil , båt , moppe & cross väljer jag bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Bil, helt klart! Plöjer ner mkt tid och cash i min streetracer. Det är för övrigt min bil på min avatar. Turbo är såååå skönt! Vrrooomm-pyssccchhh !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Saab såklart. Redigerad 26 januari, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Min Audi Coupé såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts