guardian Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 HEj! vilken är eran favorit motorsport? min är folkrace. ska nog köpa en folkracebil till sommaren och kanske börja köra, eller så kör jag bara för att det är kul nån annanstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Folkrace är roligt att kolla på i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Folkrace Ska köra folkrace lätt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Folkrace är roligt att kolla på i verkligheten. Det är astufft att köra bilarna. det är känsla att glida en folkracebil runt banan. körde emot en kompis (vem vann då? ) EDIT: jag rekomenderar varm att köra folkrace, men man få para köra i 80 km/h Redigerad 23 januari, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Det är astufft att köra bilarna. det är känsla att glida en folkracebil runt banan. körde emot en kompis (vem vann då? ) EDIT: jag rekomenderar varm att köra folkrace, men man få para köra i 80 km/h Det är 14 års ålder på folkrace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Det är 14 års ålder på folkrace Blähä 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Blähä 15 Nej 14 annars kör jag ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Nej 14 annars kör jag ändå Jag har folkrace reglerna. det är 15, femton, etta femma, 1-5 Redigerad 23 januari, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 HEj! vilken är eran favorit motorsport? min är folkrace. ska nog köpa en folkracebil till sommaren och kanske börja köra, eller så kör jag bara för att det är kul nån annanstans Bra då köper jag den av dig för 3000 eller vad det nu var, då måste man ju sälja den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Bra då köper jag den av dig för 3000 eller vad det nu var, då måste man ju sälja den. 4500 Då får jag behålla stolarna och bältena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ingen här som gillar fart!? folkrace e för snubbar som tycker om rullatorer och ska satsa på rally o sån skit.. nä tackar vetja karting! går snabbare än sånt o lättare att komma nånvart i motorsporten om man vill de! Osså impar de på brudarna som stryker omkring på banorna ju http://www.moppenet.com/forum/html/emoticons/naughty.gif Iaf mer än när man kommer glidande i en lerig saab 90'a eller volvo pv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Om man ska kolla på motorsport så ska man kolla på Fin Dyra Riktiga Sportbilar och motorcycklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 .hade det inte funnits massa onödiga regler i folkrace så hade jag lätt börjat med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 . STREET RACE. ÅH JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Formula 1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Formula 1... Aiming for that one to Hoppas verkligen ja kan komma så långt även om ja inte tror på det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Go-cart typ den ändå motorsportstävlingen jag varit med i....det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Formel 1 har jag tittat på i många säsonger. KalleR lärde mig dock att DTM är grymt, och det tycker jag också Mattias Ekström äger hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Go-cart & motocross är väl dom som jag har gått i men jag går ju & kollar på streetrace, drag, stcc (1gång) osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Äntligen en topic i min smak! Jag bara älskar motorsport! Rallycross är det jag kollar mest på (live alltså). Standardvagnsracing är också en favorit, d.v.s. STCC, WTCC, DTM, DTC o.s.v. Har varit och sett STCC 5-6 gånger, första gången var -92. Något som är manligt är isracing. Turboladdade monster på uppåt 500 kusar som kör runt 110-160 blås på isbanor i Norrbotten med 23 mm dubbar på däcken... Gott att se på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts