Machi Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Jag har de senaste nyheterna om GTA4 (GTA: San Andreas). Spelet kommer att utspela sig i en klassisk 70-tals miljö i en stad som är mycket lik San Francisco. Du spelar skurken Max Elfonzo, en mexicanare som just har kommit in i USA och hamnat i onda kretsar. Spelet kommer även ha mycket bra multiplayer möjligheter... (Fick översätta skiten, tror jag fick med allt.) Hitta det här på ett gta-forum. Kan något av detta stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 tror inte att det stämmer... R* lär ju inte släppan nån sån information redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 ahha det e bara bullshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jag har de senaste nyheterna om GTA4 (GTA: San Andreas). Spelet kommer att utspela sig i en klassisk 70-tals miljö i en stad som är mycket lik San Francisco. Du spelar skurken Max Elfonzo, en mexicanare som just har kommit in i USA och hamnat i onda kretsar. Spelet kommer även ha mycket bra multiplayer möjligheter... (Fick översätta skiten, tror jag fick med allt.) Hitta det här på ett gta-forum. Kan något av detta stämma? tro inte på allt som skrivs!....Max Elfonzo....vart har jag hört det namnet förrut??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jag tror dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 men asså en Mexicanare.. varför inte en Svensk typ som Gunvald Larrson från beck.. vore grymt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Informationen stämmer inte... bara så ni vet... Sedan så är GTA San Andreas och GTA4 två helt skilda spel (om nu nästa spel blir kallat San Andreas). GTA4 och GTA Online Crime är dock samma och kommer att bli ett stort multiplayerspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 mp på ps2 vore grymt. men den där hårdisken har ju inte komit till sverige än, så man kan ju inte köra internet på ps2. men när det kommer då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 vadå gta 4??!! VC köttar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Varför skulle det inte vara sant för?? vem vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Machi Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Men azzå... Har ni hört namnet Max Elfonzo förut? Kan det vara någon sanning i det han skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Men azzå... Har ni hört namnet Max Elfonzo förut? Kan det vara någon sanning i det han skrev? Jag är 100% säker att jag hört namnet förrut....men inte i GTA sammanhang!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Machi Skrivet 13 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 ökej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 tänk efter...typ på R*'s matsal kanske folk snackade om att göra (GTA5) san andreas...bara på kul...åsså kanske nån dum unge spred det bland sina kompisar, så kanske nån av dom la ut de på internet eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts