JMC Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Min funkar nu igen Men hur länge till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nödvändig topic..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nödvändig topic..... Ja, det är nödvändigt, eftersom hälften av sveriges befolkning har msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Ja, det är nödvändigt, eftersom hälften av sveriges befolkning har msn. Mhm, nån kan ju starta en tråd som heter "Funkar din dator för er?". För övrigt har inte mer än halva Sverige's befolkning msn, haha. Redigerad 23 januari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Det är väll ungefär lika nödvändigt som att starta en tråd där man ställer en fråga där bara dom som tycker som en själv får skriva. För övrigt så har mer folk MSN än tror på att tupac lever! =) Haha, nu låter jag svinsur på dig, men jag såg bara ett tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Msn funkade inte för mig, sen 10 min senare funkade det igen i 10 min sen inte i 10 min. så höll det på så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag trodde det var fel på mitt msn först, för jag hade avinstallerat en plugin till det. Så jag tog bort msn. Men sen kunde jag inte ladda ner det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Jag trodde det var fel på mitt msn först, för jag hade avinstallerat en plugin till det. Så jag tog bort msn. Men sen kunde jag inte ladda ner det igen. HAHA hände samma för mig ja tog bort allt sen kunde ja inte ladda ner det BTW MSN funkar igen Redigerad 24 januari, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Är det någon som hört vad det var för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts