Jacker Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Det är nån som gör revolution och tar över hela skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Varför är alla offline? ( ) Är det bara jag och -MadeMaN- som är inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 För alla er som det inte funkar för så har jag skrivit en kort sak: "Msn är inte livet ... Gör annat kolla på en film, spela spel, lyssna på musik... Gör nåt annat!" Visst jag vill komma in på msn men det är inte precis som jag sitter och liksom "Aahhhhh msn funkar inte" "Shiat, det funkar inte det är nog skåningarnas fel" eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Kommer in ibland, men inte länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 För alla er som det inte funkar för så har jag skrivit en kort sak: "Msn är inte livet ... Gör annat kolla på en film, spela spel, lyssna på musik... Gör nåt annat!" Visst jag vill komma in på msn men det är inte precis som jag sitter och liksom "Aahhhhh msn funkar inte" "Shiat, det funkar inte det är nog skåningarnas fel" eller nåt... Jo, men själv fixade man ju för framtiden på MSN i det ögonblicket (skaffade brud ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jo, men själv fixade man ju för framtiden på MSN i det ögonblicket (skaffade brud ) Pröva telefonen istället för MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Nu fungerar det för mig. @t0pp3: Ja, eller verkligheten? Redigerad 23 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Pröva telefonen istället för MSN? Kom inte med andra lösningar ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 De verkar ju ha feta problem, obviously. Håller med Mr.M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Cp det funkar inte för mig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ja msn har ju f*n varit hela j***a väck idag... Försökte finna svar på problemet på derras hemsida men Näää da... Va kommer då upp jo ett vit fönster med texten: "Service Unavailable". Ja men va bra Kom dock in nu men f*n ingen är ju inne... SUCK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 t0pp3: Ja, eller verkligheten? Varför skriver du jämt mitt nick med en nolla istället för ett O? :'( Öhm.. ja. Det går också. Men de kanske bor jättelångt ifrån varandra, och klockan är kvart över nio, och det är skola imorrn! Och man skola ej skolka från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Varför skriver du jämt mitt nick med en nolla istället för ett O? :'( Öhm.. ja. Det går också. Men de kanske bor jättelångt ifrån varandra, och klockan är kvart över nio, och det är skola imorrn! Och man skola ej skolka från skolan. För att jag alltid har tyckt att du heter så. Distansförhållande är det värsta som finns.. Det fungerar bara inte. Nej håller med, man skola inte göra det. Vafan skriver du pojk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 För mig har det inte funkat på flera veckor, så ni ska va glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nu kom jag in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Hmm MSN funkar för mig nu men inte tidigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vafan skriver du pojk? Bokstäver, svenska, på ett forum, med tangentbordet.... whatever. Kommer fortfarande inte in. Eller jo! Jag är inne! Ph34r me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Mitt funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Nopp.. EDIT: Oj, det funkade visst! Redigerad 23 januari, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Aaaaw yeah I'm in! Firas med Prince, motherfuckers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts