Jump to content

Funkar MSN Messenger för er?

Arman
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

För alla er som det inte funkar för så har jag skrivit en kort sak: "Msn är inte livet ^_^ ... Gör annat kolla på en film, spela spel, lyssna på musik... Gör nåt annat!"

Visst jag vill komma in på msn men det är inte precis som jag sitter och liksom "Aahhhhh msn funkar inte" "Shiat, det funkar inte det är nog skåningarnas fel" eller nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För alla er som det inte funkar för så har jag skrivit en kort sak: "Msn är inte livet B) ... Gör annat kolla på en film, spela spel, lyssna på musik... Gör nåt annat!"

Visst jag vill komma in på msn men det är inte precis som jag sitter och liksom "Aahhhhh msn funkar inte" "Shiat, det funkar inte det är nog skåningarnas fel" eller nåt...

Jo, men själv fixade man ju för framtiden på MSN i det ögonblicket ^_^ (skaffade brud :D )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skriver du jämt mitt nick med en nolla istället för ett O? :'(

Öhm.. ja. Det går också. Men de kanske bor jättelångt ifrån varandra, och klockan är kvart över nio, och det är skola imorrn! Och man skola ej skolka från skolan.

För att jag alltid har tyckt att du heter så. B)

Distansförhållande är det värsta som finns.. Det fungerar bara inte.

Nej håller med, man skola inte göra det. ^_^ Vafan skriver du pojk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor