Arman Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Gör den det just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Fick igång nyss men inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Loggades nyss ut efter den var snäll nog att ha släppt in mig i en timme. Innan det så har jag försökt att komma in i 9 timmar utan resultat. Ostabila jävla skitprogram (och företaget som gör programmet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 WTF mitt funkar inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Precis när jag skulle starta en topic om det fan vad elak jag blir, sitter man och snackar med världen snyggaste och trevligaste tjej, sen loggar helvetet ut mig. man vill ju straff knulla MSN skit porgrammet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 I några timmar funkade det för mig, men sedan vid fem-tiden idag loggades jag konstigt nog ut och kom aldrig mer in Dom måste hålla på och fixa med det, de amerikanska idioterna, för jag nästan ingen annan kan komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 I några timmar funkade det för mig, men sedan vid fem-tiden idag loggades jag konstigt nog ut och kom aldrig mer in Dom måste hålla på och fixa med det, de amerikanska idioterna, för jag nästan ingen annan kan komma in. Fattar inte. jag felsöker med skiten och et säger att den inte hittar någon internet uppkoppling jag kommer ut på internet hur lätt som helst. gamla MSN funkar mycket bättre än nya MSN som är full av buggar och skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Uhuh. Helt dött. Trodde jag var den enda drabbade. Surt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nej, funkar inte. Funkade för 20 minuter sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nej, funkar inte. Funkade för 20 minuter sedan Samma här. funkar ett par minuter eller timme sen dör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Har funkat lite till och från under dagen blev utloggad nyss men har inte prövat att logga in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Funkar för mig. Är den enda inne av 133 Kontakter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nepp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 MSN försöker signa in hela tiden men lyckas alldrig fan, nu har skiten krachat igen. hmm, det var inte virus som vanligt. vad ska jag göra?!? får ta en bulle och vänta på bättre tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 För mig loggar det in ibland, men jag har inte varit inne längre än 5 min per gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Men jag sitter ju på en MAC också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nooooo! de funkar inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Nej, det funkar inte för mig heller. HORROR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag kan inte heller logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts