Invictus Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag undrar om någon vet nått bra "Gratis" program som man kan änvända för att kunna spela in ljud/musik som spelas upp på datorn och göra om det till en mp3-fil. Har för mig att någon la upp någon länk förut här i forumet men hittar inget. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Använd ljudinspelaren för att spela in ljuden (du kan använda den till att spara det i MP3, men bara med en 3 kbits kvalitet) MP3-converter vet jag finns. Kan dock inte adressen till den, men du kan ju googla runt lite så hittar du nog den *EDIT* Kollade runt lite och fann All to MP3-converter,vilken är den som jag en gång använde. Tyvärr är det bara en trial-grej på den så du kan bara använda den i någon vecka innan du måste köpa den. men då är det bara att ladda ner den igen Redigerad 23 januari, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Kan man använda ljudinspelaren för att spela in ljud som spelas på datorn? det visste inte jag Jag använder ett prog som heter Anewsoft MP3 Recorder fast man kan bara spela in i 30 sekunder om man inte har köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ja, genom att klicka på den där högtalaren nere vänstra hörnet av skärmen, sedan alternativ-->egenskaper-->inspelning och kryssa då i WhatUhear. Då spelar den in allt som ljuder. Vet inte om det går med alla datorer, vilket ljudkort man har spelar nog in, men jag är inte så insatt i hårdvarugrejer Fast, ljudinspelaren är också rätt dålig... man kan bara spela in i en minut. I movie Maker kan man spela in hur länge som helst, fast det är kanske lite omständigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Audacity, där kan man själv spela in och sedan göra filen till mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts