Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Är inte forumet till för att kommunicera OCH hjälpa varann?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Studera bilden och du vet ungefär vart man ska leta, sedan är det bara att leta Texturen finns dessutom på flera ställen, det är bara att leta runt. @arwin_e_proffs_på_sa: Jag kan då inte se någon Ammunation på bilden. Ang. Första frågan. Först var det mening att man skulle skriva svaret med ett s på slutet men eftersom så många skrev utan s så fixade jag (ca 20:10) så att både med och utan s räknades som rätt. @Mr Gränd: Jo, men inte spamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Har klarat Quizen nu http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/gtaquizfinnish.GIF Redigerad 26 januari, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Studera bilden och du vet ungefär vart man ska leta, sedan är det bara att leta Texturen finns dessutom på flera ställen, det är bara att leta runt. @arwin_e_proffs_på_sa: Jag kan då inte se någon Ammunation på bilden. Ang. Första frågan. Först var det mening att man skulle skriva svaret med ett s på slutet men eftersom så många skrev utan s så fixade jag (ca 20:10) så att både med och utan s räknades som rätt. @Mr Gränd: Jo, men inte spamma. Jag skrev utan s först och blev galen och testade allt som stod på skylten! Sen tippsade någon om ett s och då fattade jag när jag tittade på skylten igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Är inte forumet till för att kommunicera OCH hjälpa varann?? Men inte fuska i en tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Klar! Fy fan va nervöst... Men ni som inte klarat det än får fortsätta leta. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Kan nån ge en liten ledtråd var man ska leta?? Nånstans runt Verdant Bluffs , men det är så jävla fel att fuska i ett så lätt quis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 MEN JAG FATTAR INTE FRÅGA TVÅ SNÄLLA HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Syd nåt! Nää jag klarar det inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Klarade 'en precis ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Klarade det för en stund sen nu... tråkigt att vara inte först! Men men, kul att hitta på något med gamla bettan, så den inte bara står och samlar damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 @Hultenius det finns inget sätt man kan få se bilden igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nää men nu vill jag ha en ledtråd faktiskt Jag har letat på alla logiska ställen ju :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nää men nu vill jag ha en ledtråd faktiskt Jag har letat på alla logiska ställen ju :'( Kommer inte riktigt ihåg, men det var nånstans vid: Du kanske borde göra som alla andra leta effektivt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Men sluta att hjälpa varandra! man ska göra det själv. Hultan: Det vore skoj men en liten lista imorgon så man ser på vilken plats alla kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Kommer inte riktigt ihåg, men det var nånstans vid: Du kanske borde göra som alla andra leta effektivt! Jag har letat jätte efektivt Men det stället finns ju inte Redigerad 26 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har letat jätte efektivt Men det stället finns ju inte Och du har inte hittat den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 En ledtråd kommer, som angivet, kl 22:00 Försök lite till innan dess. Hehe, dessa quiz lyckas alltid göra alla hyperstressade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 En ledtråd kommer, som angivet, kl 22:00 Försök lite till innan dess. Jag letar för fullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Men till vilken fråga kommer ledtråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts