jaeger Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 HAHAHAHAH jag trodde sista frågan var svårast men den var lättare än turning trick den stora spoilern var ju fordonet framför en synd att jag inte klara det först... men jag vill hellre ha soundtracket faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har räknat om typ 300 gånger, så jag är rätt slut. Jag kommer ändå inte ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nu när ni ändå klarat 'et kan ni väl svara på fråga 2 ni vet vilken.. PLZZZZZZZZ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nu när ni ändå klarat 'et kan ni väl svara på fråga 2 ni vet vilken.. PLZZZZZZZZ!! Nej det vet jag inte!! Och det är mycket roligare om man klarar det själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det går att få 58 poäng, men det är ju fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Men jag fattar knappt frågan HJÄLP HJÄLP HLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!! jag e ju sämst på matte & nu ska jag räkna ihop dethär fatta jag behöver er hjälp NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Första frågan var cp...Det är ju ett s på skylten då skrev jag turning tr**ks men det var fel ...sen skrev jag med utan s då blev det rätt ? Men Jag tycker hultenius gjorde fel i sista frågan att sätta en traktor framför man såg ju trots allt ammunationhuset ( om det var det huset, är osäker om det verkligen är ammunation) där och det är bara i den byn man kan hitta en sådan ammunation Redigerad 26 januari, 2005 av arwin_e_proffs_på_sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det går att få 58 poäng, men det är ju fel!!! Hur många gröna bluppar som finns menar han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nu skiter jag i Quizzet snart, 7:an arghh vad är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Wohoo , ja det var ju en upplevelse synd bara att man inte vann :'( Redigerad 26 januari, 2005 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 SNÄLLA BEHÖVER HJÄLP NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Men jag fattar knappt frågan HJÄLP HJÄLP HLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!! jag e ju sämst på matte & nu ska jag räkna ihop dethär fatta jag behöver er hjälp NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Hört talas om miniräknare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Skylten i sista frågan finns ju i många städer ute på landbygden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Mr Gränd: Slutar du inte spama snart så blir jag tvungen att varna dig. Försök klara frågorna själv. Kan du inte så strunta i quizet. Du har ju frågat på forumet på nästan varje fråga nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nu skiter jag i Quizzet snart, 7:an arghh vad är det Kan nån ge en liten ledtråd var man ska leta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hjälp mig me fråga 2 så slutar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Kan nån ge en liten ledtråd var man ska leta?? Syd nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Sluta om han är smart så hittar man det jag tror tidsmässigt kom jag 2a efter oscarw_89 om ingen kom innan mig och inte postade på det här forumet Redigerad 26 januari, 2005 av arwin_e_proffs_på_sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hört talas om miniräknare Försöker 7 gånger 24 =168 men exakt HUR ska jag skriva svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 SNÄLLA BEHÖVER HJÄLP NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! Varför gör du quizet igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts