Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Bara den här frågan SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Bara den här frågan SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA!!! Det står på skylten på bilskolan (ute) Torning tricks Redigerad 26 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag vet men dee långt SNÄLLA SKA ALDRIG MER FRÅGA MER SEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Torning tricks... det står inte att man inte får hjälpa folk så Torning Tricks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ledsen men hade redan hittat det på grund av att ni var så egoistiska först..+ att det heter tUrning tracks inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Klar!! Edit:: Är det nån mer som är klar? Redigerad 26 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eivl Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Fråga 4: Vad heter den stora bondgården utanför Blueberry? kugg fråga finns ju 4 stora bondgårdar utanför blueberry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Det står att det svar som jag e 99.99999999999% säker på på 4:an e fel :'( Redigerad 26 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Åk dit å kolla på skylten!! Det är den stora bond gården som man racar igenom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Var i helvete finns tee pee motel... EDIT: förlåt för egoister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Åk dit å kolla på skylten!! Det är den stora bond gården som man racar igenom!! Fråga 5 pleaseeeeee!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Fråga 5 : Hur många gröna poäng kan man ta inne på Las Venturas Stadium? Kan någon hjälpa mig? Redigerad 26 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Leta Du ser ju hur landskapet ser ut och på bilden som tillhör frågan har jag till och med varit snäll och haft radarn/kartan framme. @Till alla: Ta det lungt, det är redan flera som har klarat quizet. Det ni kämpar mot nu är att klara quizet inn kl 00:00 för att kunna vinna andrapriset. Spela själva istället för att fråga efter 10 minuter, det blir garanterat roligare för er själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Åk dit å kolla det är mitt råd till alla frågande!! Eidit: Hittade skylten hultenius snackar om på andra försöket för jag åkte och tittade på ett närbenäget ställe bara för att kolla så att det inte var där först! Redigerad 26 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Åk dit och kolla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Edit: jag svarade på en fråga som spår löst försvan så jag ändrade! Redigerad 26 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nae, pallar inte mer. Är på fartygsfrågan och har svarat fel 3 gånger. Det var inget fel på upplägget osv, men Vice City quizet kändes ändå roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Försökte klara frågorna utan att ha spelat spelet med det gick ju bra klarade inte första frågan. Ska köpa det till pc då ska jag vinna oh inte vara som nu. :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nae, pallar inte mer. Är på fartygsfrågan och har svarat fel 3 gånger. Det var inget fel på upplägget osv, men Vice City quizet kändes ändå roligare Räkna!! Inte gissa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag har räknat om typ 300 gånger, så jag är rätt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts