oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Jag har en super smart plan! [stod det typ innan Mr Gränd ändrade] Hur är den!? Jag har en egen smart plan jag!! Redigerad 26 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hur är den!? Jag har en egen smart plan jag!! KAN JAG JU INTE TALA OM... enda jag säger é att jag garanterat blir först här om inte min morsa upptäcker mig varför é en lång historia.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hur kommer quizet att fungera!? Asså komer det vara så att man öppnar ett fönster med massa frågor och en ruta som man fyller i med text under eller!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Som (kanske) sagt: Hoppas att det finns svarsalternativ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Läskigt när det är helt live, borde vara så att klockan startar när man trycker på "starta". Iofs kanske det var så på VC quizet, men många blev ju arga eftersom dom inte hann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag vill påmminna att det är 19 min kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 19 minuter faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag skrev ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hur många frågor kommer det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) 10 minuter kvar Dags att starta PS2:an nu och värma upp fingrarna Redigerad 26 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hur många frågor kommer det vara? 7 har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag skrev ju det Menade 17 my bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Var hittar man Quizzen då? 6 minuter 3 minuter Redigerad 26 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag hoppar äver det där med sparställen överallt, istället har jag en ***** Hydra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hydra? Samma här!! Så är det säker i nån skog ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Samma här!! Så är det säker i nån skog ! Haha, då får man klämma sig in mellan träden sakta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Samma här!! Så är det säker i nån skog ! Äsch kan du inte flyga med hydran i en skog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Samma här!! Så är det säker i nån skog ! Joo, jag har tänkt på det så jag har fallskärm också och några extra sparällen, men hydran går i första hand Har tränat att flyga i flera dar nu så det ska nog gå att dlyga i skogen med Redigerad 26 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Haha, då får man klämma sig in mellan träden sakta! Eller åka in i ett träd och sprängas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Det vore grymt att ha en sån här quiz på gta online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts