ray Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 tja jag fick ett maill från min brosa i usa han fick reda på att gta vc kokmer till pc år 2003.03.12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Hej och välkommen till WM i rättstavning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 (redigerad) tja jag fick ett maill från min brosa i usa han fick reda på att gta vc kokmer till pc år 2003.03.12 Kul....det kommer antagligen i April!...Men bra försök(Om du nu har en brorsa har han förmodligen skojat med dig!!!)....och förresten "en bra ny het" va då??? Redigerad 13 december, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 13 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 ja ja jag e trött sory da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 ja ja jag e trött sory da mmm, eller så kan du inte stava... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Jag tror inte det är sant förens jag ser det med egna ögon <_> Men om det är det så skulle jag gärna vilja kontakta din bror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 En i min klass är helt säker på att VC-PC har kommit ut i USA och säger att han håller på och tankar hem det. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 En i min klass är helt säker på att VC-PC har kommit ut i USA och säger att han håller på och tankar hem det. LOL Stackars honom... hans dator lär vara virusinfekterad snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 En i min klass är helt säker på att VC-PC har kommit ut i USA och säger att han håller på och tankar hem det. LOL Jaså....Misterwhoopee har gått och blivit galen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Det kanske är som när jag hittade LOTR på DirectConnect, innan filmen hade haft premiär så jag tankade ju den så klart. Det tog as lång tid, typ 3 dygn...sen när jag skulle kolla på den så upptäkte jag att det var den teknade versionen...hehe det kunde man ju nästan fatta. Det din kompis håller på att ladda är säkert vanliga GTA3.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Det kanske är som när jag hittade LOTR på DirectConnect, innan filmen hade haft premiär så jag tankade ju den så klart. Det tog as lång tid, typ 3 dygn...sen när jag skulle kolla på den så upptäkte jag att det var den teknade versionen...hehe det kunde man ju nästan fatta. Det din kompis håller på att ladda är säkert vanliga GTA3.... Hmm.....finns det en tecknad?....baseras den(dom)på filmerna som nu är aktuella eller är dom helt fristående??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 dom påstår (vissa på ka*aa) att de e vice men de e gta3! en kompis tankade hem den så kallade "vice city" men de var gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Det finns en tecknad LOTR:s film, men den är lite udda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts