T_Montana Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Tjao, har tagit mig till uppdraget end of the line och har nyss klarat en part av biljakten då jag fångade sweet på bilen. När jag sedan ska jaga ten penny så sprängs bilen vid samma ställa varje gång. Har det hänt något liknande för någon och är det någon som har tips? Ciao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 För mig gick det bra på första försöket, hade halva livet kvar Tyvärr har inget tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T_Montana Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ok, men typ hur lång tid tog det innan du skjöt ner bilen? Ska man skjuta på fälgarna/däcken eller? TJo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Ok, men typ hur lång tid tog det innan du skjöt ner bilen? Ska man skjuta på fälgarna/däcken eller? TJo Ödsla inte tid på att skjuta på brandbilen, skjut allt annat som poliserna och sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Det kommer ju poliser bakom dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Det du ska göra är att skjuta tills polisbilarna börjar brinna och sen kommer dom att exploderar. Det är allt du ska bry dig om. För sedan kommer brandbilen ändå att åka ner för en bro och explodera. Redigerad 24 januari, 2005 av iceman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Hehe det vart misslykad första gång för mig andra vart bättre och jag gjorde som alla andra säger skjut allt annat förutom brandbilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts