Mikolan Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Har 3 låtar jag undrar över. Låt 1 Låt 2 Låt 3 Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Jag behöver hjälp med en låt jag hörde på radion när jag var ute och övningkörde häromdan... Refrängen går: "You never gonna go like you before" Sen stora delar av den så kan man höra: "Yeah so long" i bakgrunden Ett piano har en ganska stor roll i låten. Den är med i Charlies Änglar 2 när de olika maffialedarna ska ha ett möte. Tack för svar! Redigerad 13 februari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Har 3 låtar jag undrar över. Låt 1 Låt 2 Låt 3 Tacksam för svar Japansk rock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Då efterlyser jag denna låten även här Kommer från 60 - 70 talet och han sjunger ungefär nått sånt här : It's must be some way out of here to much,,,,, En "rock " låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Japansk rock? Nein, tysk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Då efterlyser jag denna låten även här Kommer från 60 - 70 talet och han sjunger ungefär nått sånt här : It's must be some way out of here to much,,,,, En "rock " låt Jag är 90% på att den heter Jimi Hendrix - All along the whatchtower... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag är 90% på att den heter Jimi Hendrix - All along the whatchtower... Åhh Fyfan vad jag älskar dig Lindström !! Jag älskar den låten ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Åhh Fyfan vad jag älskar dig Lindström !! Jag älskar den låten ! Yeah dude, me love you to Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Någon som sett School of rock? Iaf i slutet när de ska dra till stället där de ska spela är det en skit skön låt, men hittar den inte :/ Står inte heller på slutet. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Någon som sett School of rock? Iaf i slutet när de ska dra till stället där de ska spela är det en skit skön låt, men hittar den inte :/ Står inte heller på slutet. Någon som vet? Ladda ner hela soundtracket ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag är 90% på att den heter Jimi Hendrix - All along the whatchtower... Usch. ni har kallat fram den millimeterrättvisa besserwissern i mig, som skriker åt er att det var Bob Dylan som skrev All alont the watchtower, Hendrix' cover är bara mer känd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Alltså behöver jag mer tips. Gärna inte så "tunga" låtar som "Bloodbath - Eaten" eller "Dissection - Thorns of crimson death". Kom ihåg, den som hittar låten jag ska använda, kommer troligen att få sitt namn med på filmen. Om personen vill det förstås... Låt fantasin, som jag saknar, flöda... Introt till Pulp Fiction kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) YES! Vet vem som gjort låten jag efterlyste Snackade med en kompis som hade filmen och bad honom kolla: Edward Collins - Never met a girl like you before Äger när man vill gå runt och känna sig tuff... Redigerad 13 februari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag söker en låt som är med i en reklam för 3g eller så var det vodafone.... Mobilen, som är en ihopfällbar, står nästan helt ihop på en pelare. Det låter som att låten skulle passa på en bilshow... Vet inte hur jag ska förklara mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Jag söker en låt som är med i en reklam för 3g eller så var det vodafone.... Mobilen, som är en ihopfällbar, står nästan helt ihop på en pelare. Det låter som att låten skulle passa på en bilshow... Vet inte hur jag ska förklara mer Cypress Hill - Insane in the brain ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Helt rätt! Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Drar upp en gammal tråd, dubbel postar!! Sorry men jag har en låt på hjärnan... Kan inte förklara så bra men det är iaf en kille som sjunger/säger nåt i stil med "lalaladididåå lalaladidiåådåå" i början Låter som om det skulle kunna vara typ O-Zone eller nåt, jag tror då inte att dom sjunger nåt på svenska i den låten.. Jaa! jag vet att det är en dålig förklaring men det är det bästa jag kan komma med just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ladda ner hela soundtracket ! Gjorde det, men den fanns inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Ladda ner hela soundtracket ! Gjorde det, men den fanns inte med Helvete, sorry för dubbelpost... Redigerad 4 mars, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Jag såg alldeles nyss på TV och fick se en Adidas reklam, så nu undrar jag vad låten i reklamen heter. Reklamen är den med killen som går/springer omkring och marken vänder sig efter hur han placerar skorna! Lite svårt att förklara men någon vet säkert vilken reklam det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts