Jump to content

Låt tråden


Lindström
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nån som vet nån bra låt med fart i som passar bra till en GTA SA stuntfilm? Gärna varierande hastighet i låten men mest snabb. Bra om det inte är allt för mycket sång i den också.

Bloodbath - Eaten, början lär passa perfekt.

Dissection - Thorns of crimson death, vackert intro sedan BANG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack!

Riktigt schysst att nån bryr sig!

Ska försöka skaffa låtarna, men hoppas dom är bra...

Jo, du och jag kanske inte har riktigt samma sorts musiksmak, men jag ahr en massa snabba, tunga och hårda grejor som kanske kan vara av intresse. Om du inte hittar låtarna på nätet (inte olaga nedladding, väl? :huh: ) så lägg till mig på MSN så kan jag skicka dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, du och jag kanske inte har riktigt samma sorts musiksmak, men jag ahr en massa snabba, tunga och hårda grejor som kanske kan vara av intresse. Om du inte hittar låtarna på nätet (inte olaga nedladding, väl? :wub: ) så lägg till mig på MSN så kan jag skicka dem.

Jag vill bara påminna dig om att det är lika olagligt att skicka låtar över MSN.

Jag kan nog skaffa dem på något vis...

EDIT:

Okej, nu har jag lyssnat på dem. Tyvärr inget jag tänker använda, men introt i den ena var ganska skönt.

Alltså behöver jag mer tips. Gärna inte så "tunga" låtar som "Bloodbath - Eaten" eller "Dissection - Thorns of crimson death".

Kom ihåg, den som hittar låten jag ska använda, kommer troligen att få sitt namn med på filmen. Om personen vill det förstås... Låt fantasin, som jag saknar, flöda...

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle precis fråga samma sak.

Ville bara meddela at jag har löst det här med låten i V75 reklamen! Efter all undran beslutade jag mig att skicka ett mail. Idag svarade de snällt men kanske inte svaret jag hade hoppats på. Låten i reklamen är specialgjord av en reklamfirma, och är därför bara ett intro och finns inte tillgänglig. Snällt av dem att svara iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om nån, (topp3?) vet några bra låtar av metallica?

Skulle bewhöva det till en sak! (w00t)

Allt innan 1991! Deras S&M-skiva är rätt bra också, och Garage Inc. har några ok låtar. Om du inte orkar köpa alla skivor (d.v.s. seg uppkoppling :angry: ), skaffa ...And Justice For All-skivan. Den är det absolut bästa jag lyssnat på i hela mitt långa korta liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...