Maxz Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Någon som vet vad låten i en V75 reklam heter? I reklamen får man se fyra olika personer, "Hammarn", "Esset" och två till. Försök höra vilken låt det är nästa gång ni ser den, skulle vilja veta. Skulle precis fråga samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Skulle precis fråga samma sak. Tur för oss att det är många som vet vad den låten heter... (ironi) Topp3, du brukar veta. Hoppas du läser detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 .letar efter en låt som börjar med: Today is gonna be the day they gonna throw that back to you, by now you sould of some how realaisd (stavning) what you've got to do, I don't belive that anybody feels the way i do about you now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 .letar efter en låt som börjar med: Today is gonna be the day they gonna throw that back to you, by now you sould of some how realaisd (stavning) what you've got to do, I don't belive that anybody feels the way i do about you now Oasis - Wonderwall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Oasis - Wonderwall. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Nån som vet nån bra låt med fart i som passar bra till en GTA SA stuntfilm? Gärna varierande hastighet i låten men mest snabb. Bra om det inte är allt för mycket sång i den också. Bloodbath - Eaten, början lär passa perfekt. Dissection - Thorns of crimson death, vackert intro sedan BANG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Tur för oss att det är många som vet vad den låten heter... (ironi) Topp3, du brukar veta. Hoppas du läser detta... Har ingen aning. Tittar inte så ofta på TV.. försöka beskriva låten lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Bloodbath - Eaten, början lär passa perfekt. Dissection - Thorns of crimson death, vackert intro sedan BANG! Tack! Riktigt schysst att nån bryr sig! Ska försöka skaffa låtarna, men hoppas dom är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Tack! Riktigt schysst att nån bryr sig! Ska försöka skaffa låtarna, men hoppas dom är bra... Jo, du och jag kanske inte har riktigt samma sorts musiksmak, men jag ahr en massa snabba, tunga och hårda grejor som kanske kan vara av intresse. Om du inte hittar låtarna på nätet (inte olaga nedladding, väl? ) så lägg till mig på MSN så kan jag skicka dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Jo, du och jag kanske inte har riktigt samma sorts musiksmak, men jag ahr en massa snabba, tunga och hårda grejor som kanske kan vara av intresse. Om du inte hittar låtarna på nätet (inte olaga nedladding, väl? ) så lägg till mig på MSN så kan jag skicka dem. Jag vill bara påminna dig om att det är lika olagligt att skicka låtar över MSN. Jag kan nog skaffa dem på något vis... EDIT: Okej, nu har jag lyssnat på dem. Tyvärr inget jag tänker använda, men introt i den ena var ganska skönt. Alltså behöver jag mer tips. Gärna inte så "tunga" låtar som "Bloodbath - Eaten" eller "Dissection - Thorns of crimson death". Kom ihåg, den som hittar låten jag ska använda, kommer troligen att få sitt namn med på filmen. Om personen vill det förstås... Låt fantasin, som jag saknar, flöda... Redigerad 5 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Om du inte hittar låtarna på nätet (inte olaga nedladding, väl? ) så lägg till mig på MSN så kan jag skicka dem. Den olaga nedladdningen blir inte olaglig förrens senare i år. Så den är fullt laglig just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 The Smiths, äppelungar! Frankly Mr. Shankly är underbar, motherfuckers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ok, nu behöver jag hjälp. Jag vet, sjukt, men sånt är livet. I någon 3 reklam eller liknande där det är en tjej som lämnar in sin mobil på pant, och få tusen spänn för den, det är en låt där som börjar med en skön basgång. Vad är det för låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Nån som vet nån bra låt med fart i som passar bra till en GTA SA stuntfilm? Gärna varierande hastighet i låten men mest snabb. Bra om det inte är allt för mycket sång i den också. Green Day - ST Jimmi Redigerad 6 februari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Skulle precis fråga samma sak. Ville bara meddela at jag har löst det här med låten i V75 reklamen! Efter all undran beslutade jag mig att skicka ett mail. Idag svarade de snällt men kanske inte svaret jag hade hoppats på. Låten i reklamen är specialgjord av en reklamfirma, och är därför bara ett intro och finns inte tillgänglig. Snällt av dem att svara iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag undrar om nån, (topp3?) vet några bra låtar av metallica? Skulle bewhöva det till en sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ladda ner ett par skivor med dem, och avgör själv. Smaken är som baken. (Jag lämnar det tomt här så att någon riktigt fyndig person kan säga något i stil med "delad!") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ladda ner ett par skivor med dem, och avgör själv. Smaken är som baken. (Jag lämnar det tomt här så att någon riktigt fyndig person kan säga något i stil med "delad!") DELAD öhm... sådär ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jag undrar om nån, (topp3?) vet några bra låtar av metallica? Skulle bewhöva det till en sak! Allt innan 1991! Deras S&M-skiva är rätt bra också, och Garage Inc. har några ok låtar. Om du inte orkar köpa alla skivor (d.v.s. seg uppkoppling ), skaffa ...And Justice For All-skivan. Den är det absolut bästa jag lyssnat på i hela mitt långa korta liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Thankzz!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts