Lindström Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Tänkte starta en gemensam tråd för musik, mycket reklamfilmer finns och därav mycket musik, problemet är ju att man vet inte vad alla låtar heter så därför kan man ju ha en sån här tråd där alla kan fråga så slipper man ha en massa små trådar, hjälp mig & alla andra med en sak, spola OT & liknande .. Ejdit; Den får gärna bli limmad Redigerad 23 januari, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag startade en sånhär tråd innan jag tycker det behövs så bra gjort ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Nån som vet nån bra låt med fart i som passar bra till en GTA SA stuntfilm? Gärna varierande hastighet i låten men mest snabb. Bra om det inte är allt för mycket sång i den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag startade en sånhär tråd innan jag tycker det behövs så bra gjort ! Du tycker det är bra för att då kan du skriva om alla dina soad låtar som du älskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Nån som vet nån bra låt med fart i som passar bra till en GTA SA stuntfilm? Gärna varierande hastighet i låten men mest snabb. Bra om det inte är allt för mycket sång i den också. En sak med denna tråden är lite tråkigt... Det verkar som personer kollar mer i nya trådar då folk söker låtar, än i denna tråd. Jag satsar på en GTA SA stuntfilm, och vill att den ska bli riktigt bra. Redigeringen och inspelningen går galant, men skulle gärna vilja ha lite tips på låtar jag kan använda. Som sagt gärna låtar med lite fart i, även techno eller trance om det passar. Jag har dock ändrat mig om en sak. Det får vara sång till låten, bara det inte är en låt som säger ganska mycket. Ni kanske inte förstår vad jag menar, men en låt om t.ex. kärlek skulle nog inte passa så bra. Hoppas nån svarar nu då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Bra, då kan jag passa på att säga att gulasidorna finns på internet. Skämt åsido . Älskar: Manowar, Iron Maiden, Metallica m.f. Edit: Stavfel och Särskrivning Redigerad 28 januari, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag undrar vad låten i reklamfilmen för nya Mercedes A klass heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag undrar vad låten i reklamfilmen för nya Mercedes A klass heter... Är det inte den där Christina Aguilera sjunger? Isf vet jag vilken du menar men jag kommer inte på vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag undrar vad låten i reklamfilmen för nya Mercedes A klass heter... Kan du sjunga en liten snutt för oss? Blir lättare att fixa fram den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag kommer inte ihåg alls mycket men den innehåller "dream on dream on" Sen undrar jag vad låten i Saab's vintersportspakets reklam heter! Den gick för ett tag sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Klistra fast den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Klistra fast den. Ja, kan inte nån mod göra det? Varför inte isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag kommer inte ihåg alls mycket men den innehåller "dream on dream on" Sen undrar jag vad låten i Saab's vintersportspakets reklam heter! Den gick för ett tag sedan... Det lär vara en låt speciellt för den reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Snälla hjälp mig fort! Vi är några stycken som håller på att göra en film till ett skolarbete. Nu har jag fått uppgiften att redigera den. Det hela ska bli ett nyhetsprogram och sak vara klart till imorrn. Därför skulle jag behöva hjälp med en sak. Är det någon som har eller vet nån "trudelutt" som man skulle kunna ha som signaturmelodi till programmet? Vore till riktigt stor hjälp, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Dream on, hon har rösten som Anastacia. Men vad vet jag om sån musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Snälla hjälp mig fort! Vi är några stycken som håller på att göra en film till ett skolarbete. Nu har jag fått uppgiften att redigera den. Det hela ska bli ett nyhetsprogram och sak vara klart till imorrn. Därför skulle jag behöva hjälp med en sak. Är det någon som har eller vet nån "trudelutt" som man skulle kunna ha som signaturmelodi till programmet? Vore till riktigt stor hjälp, tack! Jag har introt till tv4s nyheter, visserligen från typ 94 Letar efter en hiphop låt som det är någon som sjunger: "yoooouuu sexy mothafucka" med ljus röst Redigerad 2 februari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ush jag skulle vilja ha lite bra techno/trance musik, har 2000 techno trance och blandat kanske börjar bli lite väl möe, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Jag har introt till tv4s nyheter, visserligen från typ 94 Letar efter en hiphop låt som det är någon som sjunger: "yoooouuu sexy mothafucka" med ljus röst Du Ace, skulle vilja snacka lite mer med dig. Adda mig på msn, ---- Redigerad 16 september, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Vill bara tiopsa om bra trance-låt(tack the-copy!) C.R.Y av van der kersten! :"> Mycket bra låt, och det tycker jag trots att jag brukar lyssna på metal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Någon som vet vad låten i en V75 reklam heter? I reklamen får man se fyra olika personer, "Hammarn", "Esset" och två till. Försök höra vilken låt det är nästa gång ni ser den, skulle vilja veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts