Foo Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 I Gta3 är det Ju 3 stycken öar och jag får nästa när jag klarat den jag är på! Men hur är det egenligen på Gta VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Det finns sammanlagt 14 öar men när man pratar om dom så är det bara två... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Jaha så när jag har klarat en ö kan jag altså köra runt på helt spelet Tack för att du kunde svara så snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Luuuuuuuuuungt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts